قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

فروش پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی در کاشان

فروش پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی در کاشان:بازشو های پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی دقیقا مانند درب خودروهای ون است. درب و پنجره های دوجداره ای که با این مکانیزم ساخته می شوند بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره دوجداره آلومینیومی لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و در زمان باز شدن یک ردیف به جلو می آید و کاملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل را داراست.

  ادامه مطلب ...

پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویستابست کاشان

پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویستابست کاشان:چرا درب و پنجره ی دو جداره ی یو پی وی سی داشته باشیم؟ شاید سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا از درب و پنجره ی یو پی وی سی استفاده کنیم؟ و اینکه به مزیت های وجود درب و پنجره ی دو جداره ی یو پی وی سی می پردازیم.UPVC    مخفف کلمه های  Unplasticized poly Viny Chloride   است که حالت سخت شده ی مواد پلیوینیلکراید می باشد ،که ۸۵ درصد از ترکیب پروفیل های پنجره ی یو پی وی سی تشکیل شده است که این ماده که ماده ی اصلی است و از نمک و نفت خام  اتیلن ، کلر به وجود می آید و از طریق عمل پلیمریزاسیون  ،اتیلن ، کلر و وینیل کلرید با هم ترکیب می شودوپی وی سی تشکیل می شود که ماده ای پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد که ماده ی یو پی وی سی.

  ادامه مطلب ...

خرید انواع شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی کاشان

خرید انواع شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی کاشان:در پنجره‌های آلومینیومی می‌توان از شیشه یک، دو یا سه جداره به کار برد که مدل دوجداره پرکاربرد است. شیشه شیئی بدون رنگ، شفاف، سخت و شکننده است. استحکام شیشه‌ معمولی ۵/۵ تا ۶ و وزن مخصوص آن ۲/۵ است. از شیشه جهت عبور نور و در عین حال ممانعت از اثر عوامل جوی به درون به کار برده می‌شود. شیشه بر حسب کیفیت، شکل، نمای سطح و محل مناسب مصرف در انواع ایمنی ، مسلح، تنیده، نشکن، متورق، مستحکم در مقابل صوت، شیشه ضد گلوله، شیشه‌های بازتابنده و … ساخته می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

کمترین قیمت خرید پنجره دوجداره وین تک اراک خلیجی

کمترین قیمت خرید پنجره دوجداره وین تک اراک خلیجی:استفاده از پنجره تاثیر بسیار زیادی در طراحی یک ساختمان دارد. شکل ها و طرح های متنوعی از پنجره ها وجود دارد. در این مقاله به بررسی پنجره خلیجی یا شاه نشین می پردازیم.این پنجره یکی از انواع جذاب و بسیار زیبای پنجره ها است. این نوع از پنجره اغلب در فضاهای مسکونی و اتاق های نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. 

  ادامه مطلب ...

بازسازی پنجره دوجداره در گروه صنعتی الماس کاشان

بازسازی پنجره دوجداره در گروه صنعتی الماس کاشان:تعویض پنجره دوجداره جزء عملیات بازسازی ساختمان است که در آن عملیات تعویض پنجره قدیمی با upvc و پنجره دوجداره انجام می شود. تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به دو صورت بدون تخریب و با تخریب انجام می شود.گروه صنعتی الماس امر تعویض پنجره قدیمی با upvc و پنجره دوجداره را به وسیله متخصصین خبره به انجام می رساند. تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید توسط گروه صنعتی الماس به صورت بدون تخریب اجرا می شود. در این روش چهارچوب پنجره با پروفیل بازسازی پوشانده می شود و پنجره دو جداره روی آن قرار می گیرد.

  ادامه مطلب ...