قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره خم دوجداره UPVC در قم

قیمت پنجره خم دوجداره UPVC در قم: پنجره دوجداره خم و قوس دار یو پی وی سی در قم یکی از انواع پنجره هایی است که در بخش نما و ظاهر ساختمان بسیار تاثیرگذار بوده و معماران تمایل زیادی به این پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره و کمانی دارند.

  قیمت پنجره خم دوجداره UPVC در قم 

ین نوع پنجره از نظر جنس و عملکرد پروفیل با دیگر انواع رایج پنجره دوجداره تفاوتی ندارد.

تفاوت تنها در شکل پروفیل پنجره است ، که می تواند قوس کمانی ، نیم دایره‌ای ، دایره و … داشته باشد.

پروفیل پنجره دوجداره قوس‌دار در سایزهای متعددی وجود دارد ، و می‌توان از آن در ابعاد مختلف استفاده کرد.

پنجره دوجداره قوسی ، تأثیر زیادی بر طراحی و معماری ساختمان دارد ، بنابراین معماران در بسیاری از موارد برای هماهنگی بین طرح ساختمان ، از اشکال قوسی استفاده می‌کنند.


نصب درب و پنجره دو جداره خم

نصب پنجره دو جداره خم باید به صورت تخصصی و به دست متخصصان حرفه ای انجام شود و برای این کار تجهیزات و ماشین آلات خاص مورد نیاز است که بتوان پروفیل یو پی وی سی را بدون آسیب به نما، رنگ و ساختار پروفیل، با زاویه‌ دلخواه خم کرد. برای ساخت و نصب پنجره دو جداره خم یو پی وی سی دستگاه خم کن یو پی وی سی پروفیل های یو پی وی سی را به اشکال هلالی و قوسی مختلف برای کاربردهای خاص با زاویه مورد نیاز شکل می دهد. دستگاه خم کن قابلیت نصب خم های بزرگ پنجره دوجداره یو پی وی سی تا ۶ متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تکه تولید شوند.

 عملکرد دستگاه خم پروفیل یو پی وی سی به دو شکل حرارتی و روغن داغ یا گلیسیرین است و مزیت اجرای خم پروفیل ها با حرارت نسبت به سایر دستگاه ها این است که پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می کنند. نصب پنجره دوجداره خم در اشکال شکسته و هلالی نیز انجام می شود و این کار با استفاده از خصوصیات پروفیل‌ دوجداره یو پی وی سی است که قابلیت شکل ‌پذیری خوبی داشته و ساخت اشکال هندسی هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره و بیضی را با تنوع نامحدود امکان پذیر است.


قیمت پنجره دوجداره خم در قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره در قم می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد