قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

کمترین قیمت خرید پنجره دوجداره وین تک اراک خلیجی

کمترین قیمت خرید پنجره دوجداره وین تک اراک خلیجی:استفاده از پنجره تاثیر بسیار زیادی در طراحی یک ساختمان دارد. شکل ها و طرح های متنوعی از پنجره ها وجود دارد. در این مقاله به بررسی پنجره خلیجی یا شاه نشین می پردازیم.این پنجره یکی از انواع جذاب و بسیار زیبای پنجره ها است. این نوع از پنجره اغلب در فضاهای مسکونی و اتاق های نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. 

  کمترین قیمت خرید پنجره دوجداره وین تک اراک خلیجی

پنجره خلیجی چیست؟

پنجره شاه نشین یا خلیجی نوعی از پنجره است که به شکل یک بیرون زدگی از دیوار های اصلی می باشد.

این پنجره فضایی خارج از محدوده دیوارهای اصلی را به ساختمان اضافه می کنند.

رواج استفاده از این نوع پنجره مربوط به دوره های تاریخی بسیار گذشته است و تا مدت ها دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفته است. این در حالی است که این پنجره ها پس از مدتی به دلیل جذابیت های ظاهری دوباره مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر این پنجره ها، طرفداران خاص خود را دارند.

ویژگی های bay window

اولین و مشخص ترین ویژگی پنجره های خلیجی بزرگتر کردن فضای داخلی است.

این پنجره دید بسیار مناسبی را ایجاد می کند و از طرفی از نظر زیبایی و طراحی نیز دارای مزایای فراوانی است.

پنجره خلیجی امکانات طراحی فراوانی را ایجاد می کند.

این پنجره ها فضای آرامش بخشی را به خانه ی شما اضافه خواهند کرد.

پنجره شاه نشین قابلیت نصب انواع متفاوت بازشو را دارند.

تنوع پنجره شاه نشین یا خلیجی

این پنجره ها چه از جهت طراحی و چه از نظر جنس ساخت دارای تنوع فراوانی هستند. پنجره های شاه نشین را می توان به شکل های متنوعی ساخت که متداول ترین آن ها ذوزنقه و مستطیلی است. همچنین پروفیل های پنجره دوجداره می تواند از جنس های متنوعی همچون چوب و آلومینیوم ساخته شود. هرچند بهتر است با توجه به کیفیت بالاتر از پروفیل upvc استفاده شود.

پنجره شاه نشین یا خلیجی چه فرقی با پنجره کمانی دارد؟

پنجره  خلیجی اراک و کمانی به طور کلی شباهت های فراوان و ویژگی های یکسانی دارند. تفاوت این دو پنجره در شکل و فرم آن هاست. پنجره های کمانی دارای شکلی منحنی بوده در حالیکه پنجره از نوع خلیجی شکلی زاویه دار داشته و همین زاویه و اضلاع، جذابیت ویژه ای به آن بخشیده است.

دلیل نامگذاری پنجره خلیجی

دلیل نامگذاری پنجره های خلیجی به احتمال زیاد بخاطر شکل ظاهری و بیرون زدگی آن است که به خلیج و فرم آن شباهت دارد.


موارد استفاده از bay window

از این پنجره بیشتر از همه در فضاهای مسکونی و اتاق نشیمن استفاده می شود. البته که این پنجره به غیر از این موارد در فضاهای متفاوت دیگری نیز قابل استفاده است. به طور مثال پنجره خلیجی در پنت هاوس ها، آپارتمان های بزرگ و ویلاهای مسکونی نیز بسیار دیده می شود.


پنجره شاه نشین مناسب چه سبک معماری است؟

پنجره های شاه نشین به هیچ عنوان مناسب فضا ها و ساختمان های کوچک نیستند. این پنجره مناسب ساختمان های وسیع و غالبا ویلایی است که سالن های نشیمن بزرگی دارند.


قیمت پنجره دوجداره اراک

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره اراک می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره اراک از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد