قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

مرکز فروش پنجره دوجداره زاویه دار قم خلیجی

مرکز فروش پنجره دوجداره زاویه دار قم خلیجی:استفاده از پنجره ها که به صورت قاب اصلی یک ساختمان می باشند ، تاثیر زیادی در طراحی ساختمان  دارد.حال به توضیح این طرح از پنجره می پردازیم که این نوع پنجره ،را پنجره ی دو جداره ی شبکه ای نیز می نامند که در این پنجره، پنجره از دیوارهای اصلی ساختمان بیرون می آید

  ادامه مطلب ...

نمایندگی رسمی فروش درب و پنجره ویستابست قم دوحالته

نمایندگی رسمی فروش درب و پنجره ویستابست قم دوحالته:پنجره دوحالته که گاهی به آن Tilt and Turn Windows هم می گویند، نوعی پنجره است که در دو حالت مختلف قابلیت بازشدن دارد. این نوع پنجره به گونه ای ساخته شده است تا بتواند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهند.

  ادامه مطلب ...

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت در قم

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت در قم :این دسته از پنجره آلومینیومی دوجداره که با نام ترمال بریک نیز شناخته میشود, شامل انواع پنجره های سیستم لولایی نظیر پنجره تک حالته، پنجره دوحالته، پنجره دو لنگه بازشو (بازشو فرانسوی) ، پنجره اول مورب بازشو و … با یراق آلات متفاوت که بر روی محور افقی یا عمودی پنجره چرخش دارند جهت کاربری های مختلف در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم پنجره آلومینیومی دوجداره به جهت قفل شدن بازشو پنجره در چهار ضلع قاب پنجره و درزبندی توسط لاستیک‌های عایق‌بندی و جلوگیری از تبادل سرما و گرما، جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی محیطی و همچنین افزایش میزان عایق صوتی دارای بالاترین درجه عایق‌بندی در بین انواع پنجره یو‌پی‌‌وی‌سی بوده و بیشترین مصرف را در بین انواع پنجره دوجداره در ساختمان را دارد.


  ادامه مطلب ...

نحوه تمیز کردن پنجره های دوجداره در قم

نحوه تمیز کردن پنجره های دوجداره در قم:تمیز کردن پنجره‌ها یکی از کارهایی است که کمتر کسی از انجام آن لذت می‌برد؛ چون یک کار خسته کننده و زمان‌بر است. به همین دلیل بسیاری از افراد از پنجره‌های دوجداره برای خانه‌ی خود استفاده می‌کنند‌. نگه داری و تمیز کردن پنجره‌ی دوجداره نسبت به سایر پنجره‌ها آسان‌تر است. علاوه بر این، این نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و صرفه جویی در مصرف انرژی هم مفید است.

  ادامه مطلب ...

لزوم استفاده از پنجره دوجداره upvc در قم

لزوم استفاده از پنجره دوجداره upvc در قم:مزایای بسیاری در استفاده از درب و پنجر های دوجداره و سه جداره UPVC وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه بسیاری از خریدارن پنجره های دوجداره upvc قرار گرفته است مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد که چه در سطح ملی برای دولتها و برای استفاده هر شهروند جهت کاهش هزینه های انرژی مورد استقبال قرار گرفته است…

  ادامه مطلب ...