قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویستابست کاشان

پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویستابست کاشان:چرا درب و پنجره ی دو جداره ی یو پی وی سی داشته باشیم؟ شاید سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا از درب و پنجره ی یو پی وی سی استفاده کنیم؟ و اینکه به مزیت های وجود درب و پنجره ی دو جداره ی یو پی وی سی می پردازیم.UPVC    مخفف کلمه های  Unplasticized poly Viny Chloride   است که حالت سخت شده ی مواد پلیوینیلکراید می باشد ،که ۸۵ درصد از ترکیب پروفیل های پنجره ی یو پی وی سی تشکیل شده است که این ماده که ماده ی اصلی است و از نمک و نفت خام  اتیلن ، کلر به وجود می آید و از طریق عمل پلیمریزاسیون  ،اتیلن ، کلر و وینیل کلرید با هم ترکیب می شودوپی وی سی تشکیل می شود که ماده ای پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد که ماده ی یو پی وی سی.

  پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویستابست کاشان

فقط در ساخت در و پنجره کاربرد ندارد بلکه در دندانپزشکی و لوله کشی هم بسیار پرکاربرد می باشد.در تولید پنجره های یو پی وی سی ، می توان پروفیل های این پنجره را هم از ترکیب مواد اولیه به گونه ای که در بالا توضیح داده شدبه دست آورد و هم به ومسیله ی بازیافت پروفیل ها با دقت، آزمایش می شود و به طور استاندارد انجام می شود ،که بعد ازتولید پروفیل تسط هایی انجام می شود که از جمله ی این تست ها عبارتد از:

آزمایش شرایط تولید و شکل ظاهری، تست کردن جرم واحد طول ، مقاومت در مقابل ضربه، برگشت حرارت ،اینکه چه عکس العملی بعد از گرم شدن دارد و تست کردن جرم واحد طول  و ابعاد و هندسه ی پروفیل و اینکه کج نباشد وهمچنین تست جوش، از جمله آزمایشات بعد از تولید می باشند.

ویژگی های در و پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست
پروفیل در و پنجره دوجداره ویستابست دارای انواع مختلفی است که شامل پروفیل پنجرۀ سه محفظه‌ای، پنج محفظه‌ای و پروفیل کشویی می‌باشد. پروفیل سه محفظه‌ای ویستابست ضخامت بدنه‌ای به ابعاد سه میلی‌متر دارد و عرض آن شصت میلی‌متر است. همچنین این شرکت تا کنون توانسته است بیست و پنج نوع قالب پروفیل سه محفظه‌ای ارائه کند و در تولید آن به اصول و ظرافت معماری ایران توجه شده است.در سری پروفیل‌های پنج محفظه‌ای این شرکت با تولید چهارده پروفیل با عرض هفتاد میلی‌متر و به ضخامت حدود سه میلی‌متر امکان استفاده از آن در انواع در و پنجره را دارد.
جلوگیری از اتلاف انرژی با ویستابست
در و پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست نقش مهمی در جلوگیری از تلف شدن انرژی در شرایط مختلف دارد.در طراحی آن نیز استحکام زیادی برای مقاومت بیشتر در و پنجره‌های بزرگ وجود دارد. سری پروفیل‌های کشویی در چهار نوع برای در و پنجره‌های کشویی تولید می‌شوند و در بنا‌هایی با در و پنجرۀ کشویی که امکان استفاده از پنجرۀ لولایی را ندارند کاربرد قابل توجهی دارند. در در و پنجرۀ کشویی امکان اتصال پروفیل‌های آن به سری سه محفظه‌ای و پنج محفظه‌ای وجود دارد و ضخامت این نوع پروفیل سه میلی متر است. پروفیل‌های پنجره دوجداره دارای قابلیت تعویض و بازسازی پنجره‌های قدیمی بدون ایجاد هیچ‌گونه تخریب هستند، که یک مزیت در بازسازی و نوسازی ساختمان‌های قدیمی به حساب می‌آید.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

 برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

 گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد