قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

پنجره دوجداره خم لوکس زیبا در قم

پنجره دوجداره خم لوکس زیبا در قم: پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید.


  پنجره دوجداره خم لوکس زیبا در قم

ای ساخت و اجرای پنجره دو جداره خم ابتدا با روش‌ های هندسی دقیق قوس پنجره مورد نظر محاسبه شده و اندازه خم طبق اندازه‌های محاسبه شده تنظیم می شود. پس از آن پروفیل های دوجداره یو پی وی سی برای تغییر شکل در کوره بخار با دمای حدود ۱۵۰ درجه سانتی ‌گراد، مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بسته به نوع پروفیل، قرار داده می‌ شود تا برای شکل‌ دهی آماده شود. بعد از مدت زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل، آن را از دستگاه خارج کرده، روی شابلون قرار می دهند تا بتوانند دقیقا شکل و فرم مورد نظر را به آن بدهند.

 طراحی دقیق و نصب پنجره دو جداره خم قم به اندازه گیری دقیق و بدون خطا نیاز دارد و با متر لیزری انجام می شود. نصب پنجره هایی که در چند بخش ضلع هلالی دارند به تجربه و دانش فنی بیشتری نیاز دارد و زیبایی آن ها به ظرافت و زیبایی هلال آنها بستگی دارد. تعویض پنجره دو جداره قوس دار یو پی وی سی به دو روش انجام می شود، خم کردن پنجره یو پی وی سی به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک که روشی پر هزینه بوده و درزگیری و عایق آن کیفیت خوبی ندارد. روش دوم که قوس و هلال پنجره جداگانه پر می‌شود یا با شیشه دوجداره براساس نمای قبلی عایق می شود و زیر آن پنجره عادى ساخته می شود، این روش قیمت مناسب و درزگیری و عایق مطمئن تری دارد.


قیمت پنجره خم 

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد