قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

نمایندگی رسمی فروش درب و پنجره ویستابست قم دوحالته

نمایندگی رسمی فروش درب و پنجره ویستابست قم دوحالته:پنجره دوحالته که گاهی به آن Tilt and Turn Windows هم می گویند، نوعی پنجره است که در دو حالت مختلف قابلیت بازشدن دارد. این نوع پنجره به گونه ای ساخته شده است تا بتواند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهند.

  نمایندگی رسمی فروش درب و پنجره ویستابست قم دوحالته

انواع پنجره دوحالته

پنجره دوحالته در انواع مختلفی موجود است. شما می توانید بر اساس نیاز و مورد استفاده از پنجره مناسب خود استفاده کنید. از ابعاد بسیار بزرگ و قدی تا ابعاد بسیار کوچک این پنجره ها موجود هستند. همچنین شما می توانید با توجه به عرض محل تعداد لنگه های مختلفی داشته باشید.


علاوه بر این موارد با توجه به نیاز مشتری و انواع دکوراسیون، پنجره های دوحالته با پروفیل های رنگی نیز موجود هستند. همچنین این پنجره ها معمولا به صورت پنجره دو جداره و سه جداره نیز ساخته می شوند.


ویژگی ‌های پنجره‌ های دو حالته

پنجره‌های دوحالته هم ظاهر زیبایی دارند و هم فوق العاده سازگار هستند. امکان استفاده از این پنجره های upvc برای تهویه هوا بدون نیاز به باز کردن کامل پنجره، باعث می ‌شود هیچ گونه مسئله ای در رابطه با امنیت به وجود نیاید.


چون محدوده شیب باز شدن پنجره از بالا بسیار کم است و نمی توان پنجره‌ یو پی وی سی را در این حالت خیلی باز کرد، بنابراین امکان ندارد کسی در این حالت بتواند از پنجره وارد شود.


این واقعیت که این پنجره ها با یک زاویه ۹۰ درجه به داخل باز می‌شود، باعث شده استفاده از آنها در ساختمان های بلند ایده آل باشد، چرا که تمیز کردن آنها از داخل بسیار راحت خواهد بود.

مزایای پنجره دو حالته

داشتن تنها یک دسته برای باز کردن پنجره ‌ها به هر دو حالت، باعث می‌شود باز و بسته کردن پنجره بسیار راحت باشد. قاب ها در قسمت لولاها جوش داده شده و با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. در بخش متحرک پنجره نیز لولاهای فولادی ضد زنگ نصب شده است.


طراحی پنجره انعطاف پذیر است و همین امر اجازه می دهد که اتصالات به صورت کامل باز شوند. به این ترتیب از این پنجره‌ ها می توان به عنوان درب کامل پاسیو نیز استفاده کرد. مزایای پنجره دو حالته upvc شامل موارد زیر می باشد:


  • یراق آلات با کیفیت به کار رفته در این پنجره ها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند.
  • امنیت یراق آلات به کار رفته در این نوع پنجره ها بسیار زیاد است.
  • در برابر ورود گرد و غبار به داخل ساختمان مقاومت زیادی دارد.
  • عایق قوی گرما و سرما و همچنین عایق صوتی بسیار خوبی است.
  • بسیار راحت و آسان باز و بسته می شود.
  • از آن به دو حالت می توان استفاده کرد.
  • امکان استفاده در دو حالت مختلف
  • می توان جهت باز و بسته شدن آسان پنجره به راحتی آن را رگلاژ کرد.
  • دارای زیبایی ظاهری بالایی است.

معایب پنجره دو حالته

این نوع پنجره ها دارای کمترین معایب بوده و شاید تنها مشکلی که در ابتدا ممکن است با آن رو به رو شوید، نحوه استفاده از پنجره است. این موضوع بسیار ساده بوده و پس از یک الی دو بار مشاهده نحوه باز و بسته شدن صحیح، آنرا خواهید آموخت. به همین جهت یکی از بهترین انتخاب های شما برای منزل و یا محل کارتان می تواند این نوع پنجره ها باشد.


کاربرد پنجره دو حالته

می توانید در هر مکانی که نیاز است هوا در آن جریان داشته باشد از پنجره دوحالته قم استفاده کنید. به عنوان مثال آشپزخانه یکی از جاهایی است که استفاده از این محصول بسیار توصیه می شود یا در محل کار می توان با استفاده از این پنجره در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.


این پنجره برای انواع مکان های عمومی و خصوصی کاربرد داشته و تنها مختص یک فضای خاص نمی باشد و می توان گفت این پنجره برای تمامی مکان ها قابل استفاده است.


این نوع پنجره ابعاد و انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز انتخاب می شود. شما می توانید با توجه به عرض محل تعداد لنگه های مختلفی داشته باشید.


قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد