قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

مقایسه پنجره دوجداره کشویی و لولایی در کاشان

مقایسه پنجره دوجداره کشویی و لولایی در کاشان:پنجره دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی پنجره های دوجداره در دو نوع کلی وجود دارند که عبارتند از هر یک از این دو نوع پنجره دارای مزایا و معایبی می باشند که برای انتخاب آن ها باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد. تفاوت اصلی و مهمی که در میان این دو نوع پنجره وجود دارد نحوه باز شدن آن ها می باشد. پنجره‌دوجداره کشویی از بغل و به صورت ریلی باز می شود اما پنجره دوجداره لولایی می تواند از بالا و بغل باز گردد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره دارید و نمی دانید که پنجره‌دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

 

 مقایسه پنجره دوجداره کشویی و لولایی در کاشان

پنجره های دوجداره از پرطرفدارترین نوع پنجره ها می باشند، اما سوال اینجاست که پنجره دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی؟ پنجره های دوجداره دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.پنجره های دوجداره در دو نوع کلی وجود دارند که عبارتند از پنجره دوجداره لولایی و پنجره دوجداره کشویی. هر یک از این دو نوع پنجره دارای مزایا و معایبی می باشند که برای انتخاب آن ها باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد. تفاوت اصلی و مهمی که در میان این دو نوع پنجره وجود دارد نحوه باز شدن آن ها می باشد. پنجره ‌دوجداره کشویی از بغل و به صورت ریلی باز می شود اما پنجره دوجداره لولایی می تواند از بالا و بغل باز گردد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره دارید و نمی دانید که پنجره‌ دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

پنجره دوجداره کشویی
پنجره های دو جداره کشویی شاید شما را به دهه 60 و 70 و آن پنجره های آلومینیومی که روی ریلی حرکت می کردند، ببرد. حالا این روزها که دیگر همه به دنبال پنجره های دوجداره هستند، در میان پنجره های دو جداره هم، نوع پنجره دو جداره کشویی محبوبیت خاصی دارد.پنجره‌دوجداره کشویی به بغل و به صورت ریلی باز می شود. این پنجره دارای پروفیلی می باشد که پهنایی حدودا دو برابر بیشتر از نوع لولایی دارد. به همین دلیل ظاهر پنجره دوجداره ریلی زمخت تر از پنجره لولایی به نظر می رسد. این نوع پنجره با وجود این که دارای لاستیک های پرزگیر و درزگیر می باشد، اما هنوز هم درزهای آن اندکی باز می ماند.

مزایای پنجره دو جداره کشویی

  •     تعمیر آن در ساختمان قابل اجرا است.
  •     مثل پنجره های دو لنگه عمل می کند.
  •     چپ و راستی باز می شود.
  •     فضای گردش کمتری برای باز و بسته شدن نیاز دارد.
  •     مناسب برای آپارتمان های کوچک است.
  •     مدرن تر است.

پنجره دوجداره لولایی
این نوع پنجره می تواند هم از بغل و هم از بالا باز شود. پنجره دوجداره لولایی دارای دو سری لاستیک درزگیر می باشد و هنگام بسته شدن کیپ شدن آن به صورت کامل و بدون هیچ درزی انجام می گیرد. این نوع پنجره دوجداره ظاهری ظریف تر داشته و استحکام بالایی نیز دارد. اگر این سوال برای شما پیش آمده که پنجره‌دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی، می توان تا حدودی گفت که پنجره دوجداره لولایی مزایای بیشتری نسبت به نوع کشویی دارد.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

 برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

 گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد