قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

پنجره آکاردئونی کاشان و خرید درب دوجداره upvc گروه صنعتی الماس

پنجره آکاردئونی کاشان و خرید درب دوجداره upvc گروه صنعتی الماس:پنجره ای است که از چندین دهانه با ابعاد مساوی تشکیل شده است که توسط لولاهایی که مفصل می شوند و روی هم قرار می گیرند، به هم متصل شده اند. قاب ها ثابت می مانند و دهانه ها در آنها قرار می گیرند.این پنجره اخیراً مد روز شده است. در واقع، اغلب به یک پنجره زیبایی شناسی تشبیه می شود و برای پنجره های بزرگ مناسب است زیرا طول آن باز می شود و می تواند بازشوها را چند برابر کند. به عنوان مثال، آنها اغلب در تراس ها یا ایوان ها استفاده می شوند.

 

 پنجره آکاردئونی کاشان و خرید درب دوجداره upvc گروه صنعتی الماس

از مدت ها قبل کلیشه هایی در مورد درهای آکاردئونی در مورد عایق بودن آنها وجود دارد. در واقع، اینها مدتهاست که کارایی کمتری نسبت به پنجره های کشویی داشته اند. با این حال، امروزه، به لطف پنجره های آکاردئونی ، می توانیم تأیید کنیم که این پنجره ها به اندازه پنجره های کشویی کارآمد هستند.همچنین بسیاری از مردم فکر می کنند که پنجره های آکاردئونی به دلیل تاشو بودن ضد آب نیستند. این کاملا نادرست است! درب های آکاردئونی امروزی مجهز به سیستمی هستند که از نفوذ آب جلوگیری می کند.

پنجره دوجداره آکاردئونی چیست
پنجره دوجداره آکاردئونی یا همان UPVC دارای انواع گیره های بازشو است که برای سهولت انتخاب مشتری در شکل های مختلف و سلیقه های مختلف ساخته شده است.این مدل از پنجره ها که بیشتر از پنجره های کشویی کاربرد دارند،کارکرد های بسیار جالبی در فضای داخلی دارند.این نوع پنجره ها دارای ابزار یراق کشویی مانند و تاشونده هستند و در مواقع نیاز قابلیت این را دارند که کل ساختار پنجره و بخش های میانی ( مثل یراق ،پروفیل بازشو و شیشه) را به بخش های کناره ها هدایت کنند. در این حالت فضای آن سوی پنجره بطور کامل قابل روئیت خواهد بود و هیچ بخشی از پنجره مانع دید شما نخواهد شد. این پنجره ها بطور معمول برای فضاهای بیش از 15 متر قابلیت استفاده دارند. از مزیت های دیگر این پنجره به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  •     اشغال کمترین فضای ممکن
  •     ایمنی بالا و عایق بندی بسیار خوب و با دوام
  •     شکیل و زیبا از نطر ظاهری
  •     طراحی کردن درجه و میزان باز و بسته شدن بر اساس سفارش خریدار
  •     و…

ابعاد پنجره دوجداره آکاردئونی
این نوع پنجره ها معمولا در ابعاد بزرگ استفاده می شوند .عموما فضایی که این پنجره دوجداره استفاده می شوند، باید دارای عرضی حداقل ۳ متری باشد ، تا چندین لنگه در کنار هم نصب شوند .میزان عرض بازشو حدودا ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر است .میزان ارتفاع نیز بین ۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر است .حداکثر طول ریل آکاردئونی که می تواند استفاده شود ، ۶ متر بوده ، و حداکثر وزن نیز ۱۰۰ کیلوگرم می باشد .در هنگام نصب باید اطلاعات به طور کامل محاسبه شوند ، و پنجره مناسب ساخته شود .

قیمت پنجره دوجداره کاشان

 برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

 گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد