قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

آلومینیوم پنجره دوجداره آلومینیومی یا upvc در استان کاشان

آلومینیوم پنجره دوجداره آلومینیومی یا upvc در استان کاشان:پنجره های آلومینیومی درگذشته جزء بهترین و پرکاربرد ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان ها بوده اند و دلیل این استقبال تنوع بی نظیر, قابل بازیافت بودن, سبکی و مناسب بودن برای هر شرایط جوی می باشد اما مهمترین مشکل آنها اتلاف انرژی بود که با پیشرفت علم و تکنولوژی درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی و upvc جایگزین پنجره های قدیمی شدند.

  آلومینیوم پنجره دوجداره آلومینیومی یا upvc در استان کاشان

پنجره دوجداره المینیومی ترمال بریک از تفاوت های اصلی درب و پنجره های دوجداره upvc با آلومینیومی می توان مقاومت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ, زیبایی, عایق بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال را نام برد. همان طور که اشاره شد آلومینیوم حرارت را از خود عبور داده و رسانای گرماست و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حل این مشکل تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم پنجره های خود اضافه کردند که این ماده میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره آلومینیومی را افزایش داده ولی فریم پنجره یکپارچگی خود را از دست می دهد.پنجره های آلومینیومی به مرور زمان کدرشده و زیبایی خود را از دست می دهند. پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نیز به طور کلی از درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی زیبایی کمتری دارد و به دلیل عدم اجرای خم و دیگر اشکال به دلیل مشکلات فنی یا هزینه بسیار بالا، در طراحی و زیبایی نمای ساختمان نمی توان بر روی آن حساب کرد .

مزایای پنجره دوجداره upvc
پنجره های دو جداره از نوع upvc یک سری مزایا دارند که آن ها را بررسی می کنیم:
    درزبندی و هوابندی کامل:
در واقع تنها پنجره ای که به صورت یکپارچه و کامل بدون درز است و در مقابل تبادل حرارتی، آب و رطوبت، گرد و غبار و … غیر قابل نفوذ است پنجره دو جداره upvc است.
    بالاترین عایق حرارتی و صرفه جویی در مصرف انرژی:
سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ایران اعلام کرده است که حدود 40 درصد اتلاف انرژی در هر ساختمانی از طریق پنجره ها صورت می گیرد؛ اما پنجره upvc جنسی پلاستیکی دارد و هیچ اتلاف انرژی ندارد.
    قیمت مقرون به صرفه:
هزینه ی تولید پنجره دو جداره upvc از پنجره های آلومینیومی کمتر است. همچنین به علت داشتن قابلیت بالای عایق دمایی از هزینه های اضافی مربوط به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز جلوگیری می کند.
معایب پنجره دوجداره upvc
یک از معایب عمده upvc تغییر رنگ آن و ایجاد پیچیدگی در پروفیل آن است که بسیار مهم است. این تغییر رنگ به دلایلی صورت می گیرد که آن ها را بررسی می کنیم:
    در گذشته از pvc به جای upvc استفاده می شد. یکی از ایرادات این متریال این بود که در مقابل اشعه ماوراءبنفش مقاومت کمی داشت و مقاومت خود را به مرور از دست می داد و تغییر رنگ در آن ایجاد می شد؛ اما امروزه در فرمولاسیون آن تغییراتی داده شد و upvc تولید شد که این ایراد را نداشت. بیشتر شرکت های تولیدی پروفیل، نوع upvc را تحت پوشش بیمه و گارانتی قرار می دهند.
    عدم تمیزکاری به صورت سالیانه:
معمولاً هر وسیله ای که در دراز مدت تحت تابش اشعه ی خورشید باشد تغییر رنگ می دهد اما زمان آن از عوامل مختلفی تأثیر می پذیرد. مهم ترین دلیل تغییر رنگ در پنجره دو جداره upvc وجود آلودگی و گرد و غبار است چون باعث می شود تا نور خورشید بازتاب داده نشود و جذب شود. به همین علت تغییر رنگ بیشتر در آن صورت می گیرد.راه حل این مشکل تمیز کردن پنجره دو جداره upvc به صورت سالیانه است تا تغییر رنگ صورت نگیرد و جز مواردی است که شامل گارانتی می شود.
    نصب غیر اصولی پنجره دو جداره upvc:
نصاب که پنجره را نصب می کند باید قبل از نصب، برچسب را از پروفیل جدا کند و آن را با آب و اسفنج کاملاً تمیز کند تا گرد و غبار بیشتری بر روی چسب باقی مانده بر پروفایل جذب نشود.
    استفاده از پروفیل ارزان قیمت و نامرغوب:
مقاومت پروفیل های upvc در برابر اشعه ی خورشید درجه بندی می شوند و برخی درصد uv کمی دارند. از این رو آن ها را نباید در مناطق گرمسیری استفاده کرد؛ اما برخی افراد به دلیل قیمت کمتر این پروفیل ها وسوسه می شوند و پس از چند سال متوجه بی کیفیت بودن آن می شوند.
اصلی ترین دلایل پیچیدگی پنجره دو جداره upvc
    جذب ساختن پنجره و اندازه گیری اشتباه سایز
تغییر حالت پنجره به علت نشست فشار و ساختمان است که اگر پنجره کاملاً به صورت جذب ساخته نشده باشد، بر اثر این فشارها پنجره دچار ساییدگی می شود و شکل ظاهری خود را به مرور از دست می دهد. از این رو فردی که اندازه گیری را انجام می دهد، باید بادخور آن را حداقل 8 میلی متر در نظر گیرد تا تزریق موادی مانند چسب و فوم نیز راحت انجام شود.
    تاثیر گالوانیزه در پیچیدگی پنجره دو جداره upvc
Upvc دارای ساختاری پلاستیک مانند است که مقاومت و استحکام کافی ندارد. از این رو نقش اصلی استحکام پنجره دو جداره upvc بر عهده ی ورق گالوانیزه است که باید دارای ضخامتی استاندارد و مناسب باشد. این ضخامت توسط شرکت های تولیدی پروفایل تعیین می شوند. همچنین ورق های گالوانیزه باید در تمامی نقاط پروفیل پنجره دو جداره upvc به صورت یک تکه قرار گیرد.
نکته قابل توجه این است که پروفیل هایی که مرغوبیت لازم را دارند از نظر گارانتی بی قید و شرط هستند.
حال به سراغ پنجره دوجداره آلمینیوم میرویم
پنجره دوجداره آلومینیوم امروزه جزو محبوب ترین پنجره هایی است که در بخش های مختلف ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. این پنجره ها دارای دو مدل هستند که به مزایا و معایب آن ها می پردازیم. در ابتدا این نکته را بدانید که دو نوع پنجره دوجداره با جنس آلومینیوم در بازار موجود است که شامل پنجره نرمال (نان ترمال) و پنجره ترمال بریک است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.
پنجره دوجداره آلومینیوم نان ترمال
پنجره های نرمال به نام دوجداره نیز خوانده می شوند اما اگر بخواهیم از نظر استانداردهای یک پنجره دوجداره آن را بررسی کنیم تأیید نمی شوند و به همین علت به آن ها به جای دوجداره ، آلومینیوم اختصاصی می گویند.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

 گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد