قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

باصرفه ترین قیمت خرید پنجره کشویی دوجداره در قم

باصرفه ترین قیمت خرید پنجره کشویی دوجداره در قم:درب دوجداره کشویی یکی از پرکاربردترین درب‌ها در ساختمان‌ها می‌باشد، حرکت این درب‌ها به صورت ریلی در راستای افقی بر روی غلطک‌هایی انجام می‌پذیرد. در این مقاله به ساختار این مدل درب‌ها، مزایا، معایب و قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

  باصرفه ترین قیمت خرید پنجره کشویی دوجداره در قم

ساختار درب دوجداره کشویی

ساختار این درب‌ها شامل؛ پروفیل UPVC، یراق آلات و شیشه می‌باشد که در ادامه توضیح مختصری در خصوص هر کدام از آن‌ها می‌دهیم:پروفیل

پروفیل در درب‌های دوجداره به عنوان نگهدارنده کلیه ملزومات یک درب، بسیار مورد اهمیت است. پروفیل قاب کشویی از ریل‌هایی تشکیل شده است که لنگه بازشوی آن با استفاده از غلطک‌هایی بر روی ریل‌ها حرکت می‌کند، این غلطک‌ها مابین پروفیل قاب کشویی و پروفیل لنگه کشویی قرار می‌گیرند که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می‌گردد.


یراق آلات

یراق آلات استفاده شده در درب دوجداره کشویی، علاوه بر دستگیره، لولا، زبانه و سیلندر، غلطک‌هایی نیز هستند که در زیر بازشوی درب قرار می‌گیرند. غلطک‌های مورد استفاده در این مدل درب‌ها، تمام وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند. بنابراین این غلطک‌های کشویی در روان بودن حرکت بر روی ریل، تاثیر زیادی می‌گذارند. متاسفانه در برخی از موارد، مشاهده شده برای ارزان شدن قیمت درب کشویی از غلطک‌هایی استفاده می‌شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد مناسب این درب‌ها می‌شوند، بنابراین در انتخاب شرکت‌ طرف قراردادمان باید بسیار دقیق باشیم.


شیشه

شیشه‌های دوجداره‌ای که برای ساخت درب کشویی به کار برده می‌شوند شامل دو عدد جام (شیشه) در اندازه‌های مختلف و با ضخامت‌های متفاوت می‌باشند که با انجام چندین مرحله به یکدیگر متصل می‌شوند و به همین دلیل آن‌ها را دوجداره می‌نامند.


مزایای درب‌های کشویی

  • راحتی در نحوه باز و بسته شدن درب‌ها
  • ایجاد کم‌ترین مزاحمت برای پرده‌ها
  • امکان ساخت آن در ابعاد و عرض زیاد
  • معایب درب‌های کشویی
  • عایق بندی کمتر آن نسبت به درب‌های سوئیچی یا بازشو
  • سختی تمیز کردن آن به نسبت به نسبت درب‌های بازشو
  • قیمت بیشتر به نسبت درب‌های بازشو
  • فضاهای پیشنهادی درب های کشویی
  • درب بالکن کشویی

درب تراس دوجدارهم قیمت پنجره دوجداره ریلی

قیمت درب بالکن کشویی همانند دیگر درب‌های دوجداره UPVC، وابسته به قیمت پروفیل مصرفی، کیفیت یراق آلات و شیشه دوجداره می‌باشد. اصلی‌ترین عامل در تعیین قیمت این درب‌ها، پروفیل کشویی مصرفی است، چرا که پروفیل کشویی از سایر پروفیل‌ها بزرگ‌تر می‌باشد ( سطح مقطع بیشتری دارد). قیمت این درب‌ها و پنجره کشویی دوجداره حدودا یک و نیم برابر درب‌های بازشو می‌باشد.


قیمت پنجره دوجداره قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد