قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولیدی پنجره کشویی یو پی وی سی در استان قم

تولیدی پنجره کشویی  یو پی وی سی در استان قم:پنجره دو جداره یک گزینه ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی است که دارای یک مزیت اضافی هستند ، آنها صدا را نیز به حداقل می رسانند,شکاف هوای مهر و موم شده بین دو شیشه به عنوان یک لایه عایق اضافه شده عمل می کند.


  تولیدی پنجره کشویی  یو پی وی سی در استان قم

گالوانیزه در پنجره دوجداره UPVC 

جهت مقاومت بیشتر در مقابل تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از خوردگی قطعات و سازه‌های فلزی، گالوانیزاسیون انجام می‌شود. در گالوانیزاسیون فلزی را که اصطلاحا فاسد شدنی می گویند داخل مذاب فلزی که فاسد شدنی نیست فرو می کنند تا سطح آن را یک لایه از آن فلز بپوشاند.


این آهن به‌گونه ای است که اگر پوشش آن دچار شکستگی شود، فلز مادر از زنگ‌زدگی حفظ می شود. گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم وجود دارد.روکش گالوانیزه، برای پنجره های دوجداره UPVC در هنگام شکل دهی و خم به‌هیچ عنوان از گالوانیزه جدا نخواهد شد و در مقابل آتش و سایر عوامل خارجی مقاومت نشان می‌دهد. در گالوانیزه پنجره های دوجداره UPVC باید از ورقی با ضخامت ۱/۲۵ الی ۱/۵ استفاده شود، که اندازه ضخامت تابعی از سطح مقطع پروفیل UPVC  می‌باشد. تلرانس اضلاع پروفیل گالوانیزه در پنجره های دوجداره UPVC  باید به‌گونه‌ای باشد که سهولت نصب داخل پروفیل UPVC را داشته باشد، سطح مقطع پروفیل UPVC  با توجه به ابعاد گالوانیزه در پنجره های دوجداره UPVC تعیین می‌شود.


نقش پروفیل گالوانیزه در پنجره دوجداره چیست؟

گالوانیزه در پنجره دوجداره UPVC به‌عنوان استراکچر پنجره دوجداره و مانند ستون فقرات برای انسان است.


برای تحمل بارهای دینامیکی و استاتیکی که شامل بارهای خارجی و بارهای مستقیم می‌باشد و همچنین استحکام‌بخشی به پنجره دوجداره، وجود آن در پنجره ها از الزامات غیرقابل‌انکار می‌باشد.از آنجا که پروفیل UPVC توان هر وزن و بار وارد شده به آن را ندارد احتمال شکسته شدن، از دست دادن آب‌بندی و تغییر شکل و تغییر حالت از ساده‌ترین احتمالات نبود آن در پنجره های دوجداره UPVC می‌باشد. دوام رگلاژ درب و پنجره و جلوگیری از افتادگی و مقاومت در برابر تنش و کنش پروفیل نیز از اثر نقش آن در پنجره های دوجداره UPVC می‌باشد. پیچی که برای اتصال لولاهای بازشو به بدنه فریم پنجره دوجداره استفاده می شود از پروفیل عبور کرده و وارد گالوانیزه می شود حال اگر ضخامت آن استاندارد نباشد باعث هرز شدن پیچ و افتادگی لنگه وخارج شدن آن از رگلاژ می شود.


بنابراین اگر در ساختمان از گالوانیزه با ضخامت نامناسب استفاده شود دفرمه شدن پروفیل و نفوذ آب، عدم استحکام درب و پنجره دوجداره در برابر فشار و شکست و نشست لنگه‌های بازشو پنجره خواهد شد. 


از دیگر نقش‌های آن در پنجره های دوجداره UPVC حفظ عملکرد مطلوب یراق‌آلات روی پنجره است و باعث خارج نشدن آن‌ها از تنظیمات می‌شود. و باعث می‌شود در شرایط آب و هوایی گوناگون از انقباض و انبساط پنجره و تغییر شکل آن جلوگیری شود، و همچنین موجب تقویت و ثبات اتصال پنجره به ساختمان می‌شود.


باید به این نکته توجه داشت که با افزایش ابعاد پنجره و یا ارتفاع محل نصب ضخامت آن در پنجره های دوجداره UPVC  می‌بایست افزایش یابد.استاندارد و ضخامت گالوانیزه

گالوانیزه پنجره دوجداره مصرفی با توجه به استاندارد هر برند پروفیل دارای ضخامت و ابعاد گوناگونی است. به طور مثال در پنجره دوجداره وین تک از گالوانیزه ای با ضخامت ۱.۲۵ میلیمتر و بصورت تقویت شده در طول پروفیل استفاده می گردد.


گالوانیزه با ضخامت کم موجب عدم استحکام پنجره دوجداره در برابر فشار های خارجی خواهد شد. به جز رعایت استاندارد ضخامت گالوانیزه مصرفی، این قطعه باید بصورت یکپارچه در تمام طول پروفیل استفاده شود و نیز در فواصل 30 تا 40 سانتی متری به پروفیل UPVC پیچ شود.


معیارهای ارزیابی

شکل و ابعاد گالوانیزه

محل نصب درب یا پنجره از لحاظ امنیتی

وزن بازشو

فشارهای خارجی وارد بر پنجره

محل کاربرد پنجره یا درب و میزان باز و بسته شدن و استفاده از آن

همچنین گالوانیزه دارای اشکال متفاوتی هستند و هر یک از این اشکال وابستگی مستقیمی به نوع ،شکل و مشخصات فنی پروفیل دارند این اشکال می تواند منتظم یا بسته به نوع پروفیل، غیر منتظم باشند. ضخامت آن متغیر بوده و تابع محل کاربرد پنجره می باشد و معمولا هر تولید کننده ای اطلاعات ویژه آن را ارائه نموده است.


قیمت پنجره دوجداره قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد