قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولیدی درب و پنجره قدی UPV مخصوص ویلا

تولیدی درب و پنجره قدی UPVC مخصوص ویلا:  شیشه های دوجداره چیست می توان گفت قابی متشکل از دو یا چند لایه شیشه که در موازات همدیگر قرار گرفته اند. فاصله بین شیشه های دوجداره فضایی به اندازه چند میلیمتر است. این فضا خالی است و گزینه ها برای پر کردن آن هوای خشک و یا گازی بی اثر مثل گاز آرگون خواهد بود.


  تولیدی درب و پنجره قدی UPV مخصوص ویلا 

مراحل تولید شیشه های دوجداره

در مرحله اول تولید شیشه دوجداره، صفحات بزرگ شیشه در خط تولید بر سطح مخصوصی قرار خواهد گرفت و ابعاد مورد نظر برای شیشه توسط نرم افزار پردازش خواهد شد تا برشی که در شیشه ایجاد می شود، کاملا دقیق و بدون هیچ خطای دستی صورت گیرد.


بعد انجام عملیات برش، شیشه ها به وسیله آب سخت گیری خواهند شد. سپس فرم هایی را که بین دوجداره قرار می دهند، برای جایگذاری برش می دهند. در مرحله بعد فضای خالی میان دو شیشه توسط مواد رطوبت گیر پر خواهد شد. در وهله بعد، بر روی دو لبه فرم یک نوع چسب مخصوص زده خواهد شد؛ به این شکل ترتیب درزگیری کامل خواهد شد. در ادامه شیشه ها را به دستگاه پرس انتقال می دهند و گاز آرگون را به فضای بین دوجداره تزریق می کنند. بلافاصله دور تا دور شیشه ها را به وسیله دستگاه با استفاده از چسب پلی سولفاید جهت درزبندی ثانویه چسب می گیرند. با شرح مراحل ذکر شده از تکنولوژی شیشه دوجداره، پاسخ جامع و کاملی برای سوال «شیشه های دوجداره چیست؟» داده شده است.


ویژگی های شیشه دوجداره

بعد از آشنایی با نحوه تولید شیشه های دوجداره و تعریف کامل شیشه های دوجداره چیست، خوب است که با مزایای استفاده از آن آشنا شوید.


ذخیره انرژی: شیشه دوجداره به دلیل ساختار متفاوت، مقدار گرمایی را که به محیط وارد و خارج خواهد شد را تنظیم می کند و میزان استفاده از انرژی را به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد داد. در تحقیقات انجام شده راجب این شیشه ها اثبات شده است که در صورت استفاده از شیشه های دوجداره به میزان 20% در هزینه های انرژی صرفه جویی خواهد شد.


کاهش میزان سروصدا: افزایش سطح آسایش، بهترین مزیت استفاده از شیشه های دوجداره است. فضای بین دو لایه شیشه، نوعی عایق صدا محسوب می شود؛ چون صدا را جذب می کند و به میزان 30 دسیبل از انتقال صدا جلوگیری می کند. این مزیت برای خانه هایی که در مناطق شلوغ شهر قرار دارد، بسیار مفید است.


افزایش امنیت: میزان استحکام شیشه دوجداره در مقایسه با شیشه های تک جداره بیشتر است. این شیشه ها بسیار سخت تر شکسته می شوند و به این طریق امنیت خانه را افزایش خواهند داد. در ساخت پنجره های دوجداره در چند نقطه متفاوت قفل هایی تعبیه شده که سبب شده در مقایسه با پنجره های معمولی بسیار امن تر باشد.


افزایش ارزش ملک: این نوع شیشه ها به سبب این که بسیار کارآمد هستند، باعث افزایش ارزش ملک خواهند شد.


قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل: شیشه های دوجداره را می توان بر روی انواع پروفیل (از چوبی گرفته تا آلوود و upvc) نصب کرد. ترکیب این شیشه های دوجداره همراه با پروفیل، پنجره های دوجداره بسیار با کیفیتی را به شما خواهد داد. (برای اطلاع از بهترین مارک پنجره دوجداره upvc به مقاله پیوندشده در سازوکار سر بزنید.)


مهار اشعه uv: شیشه های دوجداره به سبب ساختار خود از انتقال اشعه uv به محیط داخلی ممانعت خواهد کرد.


ثبات رنگ در هر شرایط آب و هوایی: شیشه های دوجداره در مقابل اشعه و رطوبت کاملا مقاوم هستند. در نتیجه مناسب هر نوع شرایط جوی می باشند و ظاهر خود را حفظ خواهند کرد.


عدم اشتعال: دمای ذوب شیشه در مقایسه با دمای احتراق چوب بالاتر بوده و شیشه در زمان آتش سوزی سبب توسعه و انتقال آتش نخواهد شد.


مقاوم در برابر زلزله: شیشه دوجداره به سبب استحکام بالا در برابر زلزله کاملا مقاوم است.


عمر بالا و محافظت از محیط زیست: این نوع شیشه ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، طول عمر زیادی دارند و در صورتی که تمایل به تعویض آنها را داشته باشید، می توانید چندین بار آنها را بازیافت کنید. به گونه ای که ضایعات آن هیچ تاثیر منفی بر روی محیط زیست نخواهد داشت.


عدم ایجاد بخار بر روی شیشه: به دلیل وجود ماده رطوبت گیر در فاصله بین دو شیشه، مانع از انتقال گرما و سرما می شود و به این ترتیب اختلاف دما بین محیط داخل و خارج که سبب ایجاد بخار روی شیشه می شود، وجود ندارد.


قیمت پنجره دوجداره قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد