قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

فروش پنجره دوحالته و دوجداره در قم با بهترین کیفیت

فروش پنجره دوحالته  و دوجداره در قم با بهترین کیفیت: جنس فریم این پنجره ها از upvc می باشد که به آن ها پروفیل گفته می شود. پروفیل ها دارای کیفیت ها و برند های مختلف می باشند که این تفاوت ها باعث تغییر هزینه ساخت این نوع از درب و ها و پنجره ها می گردند. 


  فروش پنجره دوحالته  و دوجداره در قم با بهترین کیفیت

میزان کاهش صدا در پنجره های دو جداره

زمانی که صحبت از پنجره های دو جداره مطرح باشد، همه ی ما بی اختیار به یاد آرامش و سکوت می افتیم. در واقع همین ویژگی عایق سازی صوتی پنجره های دو جداره است که حدود 1 دهه پیش آن ها را تا به این حد محبوب ساخت!


امروزه کمتر ساختمانی را می توانید پیدا کنید که از پنجره های دو جداره استفاده نکرده باشد. این پنجره ها به خاطر ساختار ویژه ای که دارند، اجازه ی عبور و مرور صدا را نخواهند داد و به همین دلیل است که محیط هایی که از پنجره دو جداره استفاده کرده اند، محیط هایی بسیار آرام و ساکت هستند.


اما این کار چگونه صورت می گیرد؟ در واقع سوال اصلی این جاست که پنجره های دو جداره چگونه مانع از انتقال صدا می شوند و میزان کاهش صدا در پنجره های دو جداره چقدر است؟


کاربرد پنجره های دو جداره

این پنجره ها در واقع از دو جداره ی مختلف ساخته شده اند. ممکن است این جداره ها از جنس شیشه، UPVC یا حتی آلومینیوم باشند. شیوه ی کار این پنجره ها بدین صورت است که دو جداره را به موازات هم و با فاصله ای معین قرار می دهند. فضای میان این دو جداره خلاء خواهد بود. به این ترتیب امواج صوتی در آن به دام می افتند و اجازه ی انتقال پیدا نمی کنند. به همین خاطر است که بهترین وسیله برای حفظ آرامش و سکوت محیط در شهرهای شلوغ، در و پنجره های دو جداره هستند.


عوامل موثر بر میزان کاهش صدا در پنجره های دو جداره

هر پنجره دو جداره ای که به درستی ساخته شده باشد، باید قادر به کاهش صدا به اندازه ی 20 الی 40 دسیبل باشد. در صورتی که نتواند چنین کاری را انجام دهد باید به دنبال عیب یابی پنجره دو جداره باشید.

البته طبعا هر چقدر که متریال به کار رفته در پنجره های دو جداره بهتر و با کیفیت تر باشند، میزان کاهش صدا نیز کمتر خواهد بود و در نتیجه کارایی بیشتری خواهند داشت.


یکی از قطعات بسیار مهم پنجره های دو جداره که کیفیت آن بر کاهش صدا اثرگذار است، پروفیل پنجره می باشد. دقت داشته باشید که حتما پروفیل های پنجره دو جداره از متریال با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد تا از بابت کاهش صدا اطمینان خاطر پیدا کنید.


پنجره دو جداره در کجا استفاده می شود؟

با توجه به مزایایی که در باب پنجره های دو جداره، ذکر کردیم حتما خودتان نیز حدس زده اید که بهترین مکان برای استفاده از پنجره های دو جداره، شهرهای بزرگ و شلوغ است. به خصوص در محله هایی که نزدیک به اتوبان هستند یا ساختمان هایی که در مناطق شلوغ و پر رفت و آمد شهری ساخته شده اند.


این پنجره ها علاوه بر کاهش صدا، می تواند عایق آلودگی و گرد و غبار نیز باشند. فروشگاه آنلاین شباک صنعت، بهترین محصولات را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کند.


گاز آرگون در پنجره دوجداره

احتمالا به خوبی می دانید که پنجره های دوجداره بهترین وسیله برای حفظ انرژی محیط و کاهش مصرف سوخت هستند چرا که اجازه ی انتقال حرارت را نخواهند داد و از این بابت، عایق پذیری خیلی بالایی دارند.


اما احتمالا تا به حال هیچ کسی در مورد گاز آرگون و توانایی آن برای عایق کاری پنجره های دو جداره، چیزی به شما نگفته است. این گاز را برای تقویت عایق سازی پنجره به کار می برند و در حال حاضر بیشتر پنجره های یو پی وی سی از این نوع گاز استفاده می کنند.


اصلی ترین دلیل استفاده از گاز آرگون در پنجره دوجداره این است که این گاز میزان رسانایی کمتری نسبت به هوای معمولی دارد و به این ترتیب اجازه ی عبور هوا را نخواهد داد.


گاز آرگون را می توان در اتمسفر کره زمین پیدا کرد. از ویژگی های این گاز می توان به بی بو و بی رنگ بودن آن اشاره کرد و در واقع گاز بی خطری به حساب می آید. به همین خاطر است که حتی در صورت نشت نیز خطری متوجه ساکنین نخواهد بود.


روش های تشخیص گاز آرگون در پنجره دو جداره

متاسفانه در حال حاضر تشخیص جنس های اصلی از تقلبی کار خیلی سختی شده است. شباهت میان این دو نوع جنس، بیشتر از هر زمان دیگری شده است. این مسئله در مورد خرید پنجره دوجداره نیز صدق می کند. اگر می خواهید که وجود گاز آرگون در پنجره دوجداره را تشخیص دهید، چند راهکار ساده وجود دارد. در واقع وجود گاز آرگون در پنجره دو جداره بسیار حائز اهمیت است چرا که کیفیت نهایی پنجره دوجداره به گازی بستگی دارد که در میان دو لایه ی آن قرار گرفته است.


در ادامه به چند روش ساده برای تشخیص گاز آرگون اشاره کرده ایم:


راه اول

اولین راه است که وجود یا عدم وجود فاصله دهنده ی یکپارچه میان دو شیشه را بررسی کنید. برای این که عایق بودن شیشه های دوجداره را بیشتر کنند، باید از گاز آرگون موجود در فاصله ی میان آن ها مراقبت و نگهداری بهتری صورت بگیرد و این کار توسط اسپیسر یا همان فاصله دهنده انجام می شود.


راه دوم

بررسی وجود اختلاف دما میان جداره ی داخلی و خارجی می تواند یکی از راه های تشخیص گاز آرگون باشد. در صورتی که میزان تزریق گاز آرگون مناسب و اندازه بوده باشد، بخش بیرونی شیشه که در معرض هوای خارجی است، باید سردتر باشد و بخش داخلی نیز باید با هوای محیط هم دما باشد. کافیست خیلی ساده به هر دو طرف پنجره دست بزنید و دمای آن ها را بررسی کنید.


راه سوم

یکی دیگر از راه هایی که برای تشخیص گاز آرگون وجود دارد این است که سوپاپ های تزریق گاز در اسپیسرهای آلومینیومی آن را چک کنید. نکته اینجاست که اسپیسرهای آلومینیومی و سوپاپ هایی که برای تزریق گاز استفاده می شوند، گران تر از گاز آرگون هستند.


در نهایت این که وجود گاز آرگون می تواند کیفیت پنجره های دو جداره را خیلی بالاتر ببرد.

قیمت پنجره دوجداره قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس


گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد