قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

مناسب ترین قیمت خرید توری و پنجره دوجداره upvc قم

مناسب ترین قیمت خرید توری و پنجره دوجداره upvc  قم: یو پی وی سی مخفف عبارت” Unplasticised Poly Vinyl Chloride” می باشد که به معنای PVC سخت شده است. این ماده میل به ترکیب کمی دارد و از این رو بسیار با دوام است. کاربردهای یو پی وی سی به صنعت درب و پنجره خلاصه نمی شود و در صنایع بسیاری نظیر لوله سازی و ... نیز کاربرد دارد.  مناسب ترین قیمت خرید توری و پنجره دوجداره upvc  قم

UPVC از چه چیزی ساخته شده است؟

UPVC مخفف کلمات Unplasticized PolyVinyl Chloride است. این عبارت به معنی حالت پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. حدود 85 درصد از متریال اصلی UPVC، از همین ماده‌ی پلی وینیل کلرید تشکیل شده است. اما این ماده چگونه به دست آمده و تولید می‌شود؟


اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، UPVC در واقع از نفت خام و نمک تشکیل شده است. به وسیله دستگاه‌های عظیم پالایشگاهی، از نفت خام، اتیلن به دست می‌آید و از سمت دیگر، از نمک، کلر را استخراج می‌کنند. از ترکیب این دو ماده، طی یک فرآیند پیچیده آزمایشگاهی، مونومر وینیل کلرید (VCM) به دست می‌آید. این ماده به شدت سمی و خطرناک است. پس از این مرحله، در پالایشگاه، فرآیند پلیمرازسیون بر روی این ماده انجام شده و پلی وینیل کلرید یا بصورت خلاصه، PVC  بدست می‌آید. این ماده برخلاف VCM به هیچ عنوان سمی نبوده و قابل ارتجاع است. در حال حاضر، PVC سومین پلیمر پرتولید پلاستیکی در سرتاسر جهان است. به این ترتیب PVC تولید می‌شود؛

 اما UPVC چیست؟

پروفیل‌های UPVC در واقع از افزودن ماده فتالات یا BPA به  PVC ایجاد می‌شوند. این ماده واکنش پذیری PVC را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که محصولات UPVC با آب هیچ واکنشی نشان ندهند؛ به همین دلیل، در تولید لوله‌های انتقال آب شرب، باید از UPVC استفاده شود. ضمنا این ماده، باعث ایجاد استحکام بیشتری در UPVC شده و استفاده‌های آن را گسترده‌تر می‌کند. ضمنا UPVC نسبت به PVC پایدارتر بوده و در مقابل حرارت، مقاومت بیشتری دارد.

کاربردهای UPVC چیست؟

از این ترکیب ارزشمند در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. UPVC به دلیل مقاومتی که در برابر حرارت دارد، می‌تواند در ساخت برخی ماشین‌آلات صنعتی به کار برود. از این پلاستیک ارزشمند، همچنین می‌توان در تولید انواع لوله بهره برد. همانطور که گفته شد، به دلیل واکنش پذیری پایین UPVC، مواد داخل لوله‌هایی از این جنس، دچار تغییر ماهیت نمی‌شوند. از UPVC همچنین در تولید مخازن آب استفاده می‌شود، در گذشته استفاده از منابع آب فلزی مرسوم بود، اما به دلیل سبکی و مقاومت این مخازن در برابر گرما، امروزه مخزن‌های یو پی وی سی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.اما اگر از خود می‌پرسید که علت محبوبیت فراوان UPVC چیست، باید به استفاده گسترده این پلیمر در صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم. از این ماده در ساخت پروفیل درب و پنجره دوجداره استفاده می‌شود. خرید پروفیل درب و پنجره‌ UPVC، امروزه به عنوان یکی از پیش فرض‌های ساختمان سازی پذیرفته شده و همواره رو به رشد است. انواع بسیار زیادی پنجره UPVC تولید می‌شود که ویژگی بارز همه‌ی آن‌ها، استحکام و عایق بودن زیادشان در برابر ضربه، حرارت و صدا است.

البته لازم به ذکر است که این ماده تنها در ساخت درب و پنجره و لوله کشی کاربرد ندارد و حتی در علم دندان پزشکی نیز از آن استفاده می‌شود.

قیمت پنجره دوجداره قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد