قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

پنجره دوجداره قم قیمت مناسب و عالی

پنجره دوجداره قم  قیمت مناسب و عالی

امروزه تقریباً تمامی انواع پنجره upvc از نوع دو جداره تهیه می شوند. دلیل استفاده از پنجره دو جداره، عایق بندی مناسب صدایی و گرمایی است. گاز پنجره دوجداره باعث می شود که پنجره دوجداره رسانایی حرارتی بسیار کمی داشته باشد.

هوای معمولی دارای رسانایی حرارتی بسیار پایین است، اما پر کردن فاصله دو شیشه دو جداره با گازی با رسانایی کمتر از هوا، مانند آرگون، سطح عایق بندی حرارتی شیشه دو جداره را بالا می برد.

پنجره دوجداره قم  قیمت مناسب و عالی

درب و پنجره دوجداره UPVC یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای ذخیره انرژی میباشد که بهره وری بالایی از انرژی را ارائه می دهد. پنجره دوجداره توس وین ،طوری طراحی شده است که قوی ، مقاوم و ایمن است. پنجره دوجداره توس وین با داشتن تنوع محصول ، طیف گسترده ای از سبک ها و مدلهای مختلفی از درب و پنجره دوجداره برای مشتریان خود ارائه میدهد.

    پنجره و درب های تولیدی شرکت الماس  از بالاترین کیفیت ساخته شده اند و  علاوه بر کیفیت پروفیل های ساخته شده  و دارای کیفیت ساخت در خط تولید میباشد . تمامی اجزای موجود در درب و پنجره دوجداره توس دارای گارانتی و وارانتی میباشد.  پروفیل های مصرفی در تولید درب و پنجره دوجداره شرکت الماس دارای استاندارد و تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات مسکن بوده و تمامی پروفیل ها این گروه صنعتی دارای 20 سال ضمانت کتبی از نظر تغییر رنگ و حالت میباشد. از جمله پروفیل های مصرفی این شرکت میتوان به پروفیل های وین تک ، هافمن ، ویستا بست ، سیندژ ، ABI و …. بوده که شرکت الماس وین نمایندگی پنجره دوجداره هافمن ، وینتک ، سیندژ و ABI در قم میباشد.

    علاوه بر کیفیت پروفیل های مصرفی در تولید درب و پنجره دوجداره و داشتن 20 سال گارانتی برای هر پروفیل مصرفی ، یراق آلات مصرفی این شرکت  ساخت کشور ترکیه بوده و دارای کیفیت بسیار بالا میباشد که تمامی یراق آلات مصرفی در تولید درب و پنجره دوجداره دارای 15 سال گارانتی کتبی میباشد.
    در تولید درب و پنجره دوجداره از آنجا که کیفیت کار و رضایت مشتریان بسیار مهم بوده ، تمامی پروفیل های درب و پنجره دارای ورق تقویت کننده داخل فریم ها و بازشو ها و دارای تسمه لولا میباشد.
    تمامی شیشه های مصرفی این شرکت پرشده با گاز آرگون بوده و دارای 5 سال وارانتی (تعویض) این شرکت در برابر بخارگرفتگی میباشد.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد