قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت بهترین پنجره آلومینیوم دوجداره قم با کیفیت بالا

قیمت بهترین پنجره آلومینیوم دوجداره قم با کیفیت بالا: قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد و کمی گران تر از پنجره های معمولی می باشد نمی توان قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را به طور دقیق بیان کرد اما در ادامه به قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی به طور تقریبی اشاره کرده ایم . پنجره‌های دو جداره ظاهر و ظاهر بهتری به خانه می‌دهند. مهم است نوع و سبک درست را انتخاب کنید قالب‌های موجود در انواع مختلفی از قبیل آلومینیوم، چوب سخت و مواد upvc در دسترس هستند.







 قیمت بهترین پنجره آلومینیوم دوجداره قم با کیفیت بالا

پنجره دوجداره آلومینیومی در گذشته هم از آن استفاده می­ شده و امروزه بسیار پرطرفدار می­باشد. از انواع قدیمی پنجره­ های آلومینیومی مدلی بود که امکان دوجداره کردن آن­ها وجود نداشت و برخلاف آن که امروزه کارگاه ساخت شیشه دوجداره فعالیت های گسترده ای در این زمینه دارند. ساختار پنجره های چند جداره به این گونه است که توسط میلگردهایی به هم متصل می­شوند. بعد از آن مدل اس تی با قابلیت دوجداره شدن با وجود درزهایی که معایبی در پی داشت به بازار آمد که دوجداره بودن آن زیاد به چشم نمی ­آمد.


 یکی از مزیت­های بسیار مهم این پنجره های آلومینیومی وزن کم آن، استحکام بسیار بالا و ضد زنگ و خوردگی می­باشد. در عین حال معایب پنجره های دوجداره آلومینیومی انتقال حرارت و صوت، نفوذ گرد و غبار و نفوذ حرارت می­توان اشاره کرد. یکی دیگر از معایب این پنجره ها قیمت بالای آنها نیز می­باشد.


امروزه نسل جدیدی از پنجره دوجداره آلومینیومی به بازار آمده که با نام ترمال بریک شناخته می شوند که باتوجه به مزیت های جدید و رفع معایب نسل های قدیم به فروش بیش از پیش خود افزوده است. مهم ترین رفع معایب آن عایق بندی در برابر گرما و سرمای آلومینیوم به کار برده شده در پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک می باشد. دلیل عایق بودن نسبت به سرما و گرما این است که از یک متریال به نام نوار پلی امید که مانع حرارتی است، برای جداسازی لایه داخلی و خارجی استفاده شده است.


 از مزیت های پنجره دوجداره آلومینیومی قم ترمال بریک می توان به افزایش زیبایی بصری، بالابردن ضریب حرارتی پنجره آلومینیومی، جلوگیری از اتلاف انرژی، کاهش هزینه های صرف شده در مصرف انرژی، بالا بردن استحکام، دارای عمر بالاتر و غیر قابل اشتغال بودن آن اشاره کرد. به طور کلی در ساختمان هایی که فکر بازیافت دارند استفاده از آلومینیوم به علت قابلیت بازیافتی ای که دارد، مقرون به صرفه تر می باشد.


مزیت های پنجره دوجداره آلومینیومی 

  •     بالا بردن استحکام
  •     افزایش زیبایی
  •     بالا بردن ضریب حرارتی پنجره آلومینیومی
  •     جلوگیری از اتلاف انرژی
  •     عمر بالاتر
  •     غیر قابل اشتعال
  •     و…

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد