قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

بهترین پنجره هافمن دوجداره قم با قیمت مناسب

بهترین پنجره هافمن دوجداره قم با قیمت مناسب: پنجره ها از بخش قابل توجهی از نمای یک ساختمان را تشکیل می دهد، بیشترین سطح پنجره شامل شیشه آن است پس بهتر است در انتخاب پنجره مناسب دقت و ظرافت خاصی داشته باشید. دنیای مدرن امروزی پر از ترافیک و بوق های ممتد و انواع سر و صداه است، اما خوشباختانه شما می توانید با پنجره دوجداره هافمن از انتشار این سر و صدا به محیط داخلی منزل جلوگیری کنید.




 

 بهترین پنجره هافمن دوجداره قم با قیمت مناسب

پروفیل هافمن در زمره بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروفیل های UPVC (مخصوص درب و پنجره) است .هافمن سال های زیادی است که انواع و اقسام پروفیل های بسیار مطلوب و مرغوب را به بازار عرضه می¬کند که هر کدام از مدل های آن برای نوع خاصی از در و پنجره‌ها کاربرد دارد.پروفیل هافمن به دلیل اینکه مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد محصولی ایده آل در صنعت ساختمانی محسوب می‌شود این پروفیل در برابر تغییر تحولات آب و هوایی ، تابش های مضر نور خورشید،ضربه و… بسیار مقاوم است و گزینه‌ای مناسب برای ساخت در و پنجره به حساب می‌آیند.


به همین دلیل از این پروفیل می توان در مناطق مختلف جغرافیایی استفاده کرد .از سوی دیگر پروفیل UPVC هافمن بسیار سبک و درعین‌حال مقاوم است ، از این رو نصب و تعویض آن به راحتی انجام می‌گیرد و به دلیل وزن سبک،‌ بار زیادی را به دیوارها و سازه ساختمان تحمیل نمی‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مهم‌ترین انواع پروفیل های هافمن می‌پردازیم:


• پروفیل سری لولایی 60 هافمن

 معمولاً بیشتر پروفیل های سری 60 که در بازار وجود دارد به شکل 3 کاناله و یا 3 محفظه‌ای عرضه می¬شود. میزان مقاومت پروفیل های سری 60 بر اساس تعداد کانال های آن سنجیده می شود. چرا که هر چه تعداد کانال های بیشتر باشد مقاومتش در برابر فشار ، نیروی باد، تاب خوردن و خم شدن بیشتر است. مهم‌تر از همه این است سطح عایق‌بندی آن نیز بالاتر می رود. پروفیل های سری لولایی 60 هافمن از چهار محفظه برخوردار است که باعث افزایش عایق‌بندی و پایداری این محصول می‌شود.


دانستن این نکته ضرورت دارد که پروفیل‌ها از جنبه کاربردی به 2 دسته تقسیم می‌شوند.1. پروفیل های اصلی: این پروفیل های به عنوان ساختار اصلی بدنه یک پنجره محسوب می شوند. 2. پروفیل های کمکی: این نوع پروفیل‌ها برای ساختن اشکال مختلف پنجره مثل پنجره‌های خلیجی،پاچلاقی، نیم‌دایره و پنجره¬هایی با قوس 90 درجه مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های سری 60 هافمن محصولات زیر را شامل می شود:

  •     فریم
  •     میانی ثابت و متحرک
  •     لنگه در
  •     میانی ثابت و متحرک
  •     زهوار


• پروفیل های لولایی سری 70 هافمن
این نوع پروفیل های که به آن ها سری 70 لولایی گفته می شود دارای 5 کانال و پهنای 7 میلی‌متری هستند.گفتنی است که شرکت هافمن به عنوان نخستین تولیدکننده پروفیل های سری 70 در ایران شناخته می شود. پروفیل های سری 70 همان طور که گفته شد از 5 محفظه در مقابل گرما و سر و صدا برخوردار است و مقاومت بسیار بالاتری از سری 60 چهار کاناله دارد.این مدل از پروفیل در مقابل بارهای اضافی ، خم شدن ، پیچ خوردن، و نیروی باد مقاومت بالایی دارد.


 از پروفیل سری 70 بیشتر در مناطق سردسیر و مکان‌هایی که پر سر و صدا هستند استفاده می¬شود . بعلاوه از آن‌ها برای ساختن پنجره‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند نیز استفاده می¬شود. پروفیل های سری 70 هافمن دارای محصولات زیر است:


  • فریم
  • میانی ثابت و متحرک
  • لنگه پنجره
  • لنگه در
  • زهوار

مزایای پنجره دوجداره هافمن
تمام پروفیل‌های یو ‌پی ‌وی‌ سی پنجره دوجداره مزایای مشترک و بسیار زیادی دارند. با این حال نوع پنجره دو جداره ای که شما انتخاب می‌کنید، می‌تواند عملکرد‌های متفاوتی نیز از خود نشان دهد. به همین دلیل لازم است شما با ویژگی‌های مشترک و اختصاصی انواع پنجره دوجداره قبل از خرید آن‌ها آشنا شوید. در ادامۀ این مطلب از مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن سعی داریم. با بیان چند مورد از مزایای پنجره دوجداره هافمن قم  به شما در تصمیم گیری راحت‌تر و مطمئن تر کمک کنیم.

یکی از بزرگترین مزیت‌های پنجره دوجداره هافمن این است که سال‌ها دوام خواهد داشت. این پنجره دوجداره مستعد زنگ زدگی یا خوردگی نیست. همچنین دچار خمیدگی یا پوسیدگی نمی‌شود. پنجره دو جداره هافمن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که موجب می‌شود به سختی آسیب ببیند. درنتیجه تا سال‌ها عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و شما را از پرداخت هزینه‌های تعویض یا تعمیر بی‌نیاز می‌کند.


  پنجره دوجداره به شما در افزایش بهره‌وری انرژی ساختمان کمک می‌کند. پروفیل هافمن به صورت هوشمندانه‌ای ساخته شده که به دام انداختن هوا و جلوگیری از گردش هوا بین دو طرف پنجره کمک می‌کند. در نتیجه به عایق بندی دمایی خانه شما کمک بسیار زیادی می‌کند که منجر به مصرف انرژی کمتر و مطلوب نگه داشتن دمای خانه می‌شود.


قیمت پنجره دوجداره هافمن
برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد