قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

نمایندگی فروش پنجره upvc دوجداره ویستابست در قم

نمایندگی فروش پنجره upvc دوجداره ویستابست در قم: شرکت ویستابست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره ویستابست یو پی وی سی (upvc) آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.





  

 نمایندگی فروش پنجره upvc دوجداره ویستابست در قم

امروزه با اهمیت یافتن موضوع درب و پنجره های دو جداره موضوع پروفیل ها هم با اهمیت شده اند به طوری که شرکت ها و برند های مختلفی وارد این حوزه شده اند که هر یک به طریقی می خواهند از شرکت های رقیب خود پیشی بگیرند. در تبلیغات ها و برنامه هایی که به معرفی انواع پروفیل می پردازند یکی از نام هایی که برای همه ی ما آشنایی دارد پروفیل ویستابست می باشد.


 شرکت ویستابت فعالیت خود را از سال 1386 به طور رسمی آغاز کرده است و در سه سال اول فعالیت خود به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل در ایران تبدیل شد به طوری که حجم تولیدی آن امروزه به 18000 تن در سال رسیده است. تعداد خطوط تولید این برند نیز قابل توجه بوده و هم اینک پروفیل ویستابست با 13 خط تولید در حال فعالیت می باشد. ویستابست را می توان اولین شرکت حوزه تولید پروفیل دانست که موفق به کسب گواهی نامه رآل آلمان در ایران شده است.


مزیت های پنجره دوجداره ویستابست

  • غیر قابل اشتعال.
  • نصب ساده و آسان.
  • قیمت مناسب می باشد.
  • ویستابست نیاز کمی به سرویس کاری، تعمیر و رنگ کاری دارد.
  • پنجره دوجداره ویستابست در برابر فرسایش بسیار مقاوم می باشد.
  • ویستابست در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد.
  • دارای لایه های مقاوم برای جلوگیری از ورود گرما و سرما به محیط داخلی می باشد.

قیمت پنجره upvc ویستابست

برای اطلاع از قیمت  پنجره upvc ویستابست قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، پنجره دوجداره آکاردئونی قم ، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد