قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دوحالته قم با بهترین کیفیت در قم

قیمت پنجره دوحالته قم با بهترین کیفیت در قم: در پنجره دوجداره دوحالته یا پنجره لولایی دوحالته، که قابلیت بازشو به دو صورت یا از دوجهت را برای مصرف کننده به همراه دارد. بدین صورت که علاوه بر حالت لولایی (turn) یا همان گردش افقی کاربر می تواند توسط چرخش دستیگره به سمت بالا بازشو مورد نظر را فقط از قسمت بالا به صورت عمودی یا کلنگی (tilt) باز کند که این قابلیت بسیار مورد پسند مصرف کننده قرار گرفته است.



  قیمت پنجره دوحالته قم با بهترین کیفیت در قم

پنجره دوحالته همان طور که می توان از نام آن حدس زد، پنجره ای است که به دو شکل متفاوت قابلیت باز شدن دارد. این نوع پنجره تنها دارای یک دستگیره است و با تنظیمات دستگیره می تواند به دو شکل متفاوت باز و بسته شود. این پنجره ها برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و همین طور در شرایطی که در برخی مواقع ممکن است دچار محدودیت فیزیکی باشید بسیار مناسب است.


مزایای پنجره دوجداره دوحالته

  • بازشدن در دو حالت می تواند تهویه و سیرکولاسیون بسیار بهتری را برای فضای ساختمان به وجود آورد.
  • مدرن بودن و طراحی جذاب نوع بازشو نیز از مزایای این پنجره هاست.
  • به دلیل استفاده از یراق آلات پیشرفته ، امنیت بالایی هم در پنجره لولایی دوحالته وجود دارد.
  • قابلیت نصب کتبیه برای این پنجره ها وجود دارد
  • قابل سفارش در انواع ابعاد ، از جمله پنجره قدی که شبیه به درب است نیز می باشند.

عایق بندی پنجره دوجداره دو حالتهیکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های پنجره دوحالته ، عایق بندی بسیار بالای آن هاست. به طوری که پس از پنجره دوجداره ثابت ، که بازشویی ندارد ، بیشترین میزان عایق بندی در پنجره های یو پی وی سی را پنجره دوحالته دارد.

بنابراین در بین پنجره ها با بازشو ، پنجره لولایی دوحالته بیشترین میزان عایق بندی در برابر صوت و حرارت را داراست. ممکن است به نظر آید پنجره دوجداره تک حالته عایق بندی بهتری دارد ، اما عایق بندی پنجره دوحالته بیشتر است. دلیل آن در قرارگیری اسپانیولت در پنجره نهفته است.

در پنجره ی تک حالته ، یک اسپانیولت در قسمت جلویی لنگه وجود دارد. اسپایولت سبب می شود تا حالت چفت شدن و کیپ شدن بهتری ایجاد شود. حال پنجره دوحالته ، به دلیل این که قابلیت باز شدن بر روی محور افقی هم دارد، دارای سه اسپانیولت در سه طرف از لنگه هاست، بنابراین عایق بندی بسیار بهتری هم حاصل می شود.


قیمت پنجره دوحالته 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوحالته قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد