قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

خرید پنجره فولکس واگنی با بهترین کیفیت در قم

خرید پنجره فولکس واگنی با بهترین کیفیت در قم : پنجره فولکس واگنی به نوعی از پنجره های کشویی دوجداره می گویند که به صورت ریلی باز و بسته می شود. علت نام گذاری این نوع از درب و پنجره ، شباهت باز و بسته شدن آن مانند درب خودروی فولکس واگن است که  به هنگام باز شدن لنگه حدود 8 سانتی متر بیرون آمده و به صورت کشویی حرکت می کند.



  خرید پنجره فولکس واگنی با بهترین کیفیت در قم

این پنجره دوجداره دقیقا شبیه به پنجره کشویی می باشد به همین دلیل نیز می باشد که بسیاری از افراد بر این تفکر هستند که این مدل همان پنجره کشویی می باشد اما تفاوت هایی بین این مدل با پنجره کشویی وجود دارد که باعث شده است این دو مدل با نام های مختلفی نامگذاری شوند. پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc مانند یک درب ماشین فولکس باز می شود به عبارت دیگر اگر چه به صورت کشویی باز می شود اما قبل از اینکه بخواهد به صورت کشویی باز شود کمی رو به بیرون کشیده می شود بعنی بین بدنه و و لنکه کمی فاصله به وجود می آید این مدل از پنجره دارای مزیت های می باشد که در ادامه ما قصد داریم به آنها بپردازیم.


تفاوت در قیمت پنجره فولکس واگنی و کشویی:
در ابعاد استاندارد قیمت پنجره فولکس واگنی نسبت به قیمت پنجره کشویی بالاتر است (قیمت یراق آلات فولکس واگنی نسبت به یراق کشویی بسیار بالاتر است). اما اگر ابعاد درب و پنجره دوجداره در حالت اور سایز (ابعاد بزرگتر از معمول) باشد، بدلیل گرانتر بودن قیمت پروفیل کشویی مصرفی، قیمت این دو حالت بازشوی پنجره تقریبا یکسان خواهد شد.

یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن حداقل ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مجموعه طراحی اجزاء یک ست از این نوع یراق، به گونه‌ای است که باید کلیه این قطعات در اجرای یک بازشو مورد استفاده قرار گیرند، طوری که دور تا دور پروفیل بازشو با اسپانیولت تجهیز گردیده و از این طریق درز بندی کامل صورت گیرد. در میان قطعات موجود در مجموعه یراق‌آلات فولکس واگنی، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند.


قیمت پنجره فولکس واگنی
برای خرید پنجره دوجداره قم و برای اطلاع از قیمت پنچره فوکلس واگنی قم با بهترین کیفیت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد