قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

ارزان ترین درب پنجره قم آلومینیومی با گارانتی ده ساله

ارزان ترین درب پنجره قم آلومینیومی با گارانتی ده ساله :همه ی ما به دنبال خرید پنجره ی مناسب برای ساختمان های خود هستیم . این موضوع به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که قیمت متریال ها افزایش قابل توجهی داشته باشند . لذا خرید دوباره این پنجره ها در طول سالیان چندان اقتصادی به نظر نمی رسد . با توجه به تورم رو به رشد در کشور ایران ، گروه صنعتی الماس ، نمایندگی پنجره دوجداره به دنبال تولید محصولات با کیفیت است . یکی از پر طرفدار ترین محصولات گروه صنعتی الماس، پنجره دوجداره آلومینیومی می باشد . پنجره دوجداره آلومینیومی یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای ساختمان های شما می باشد . ویژگی ها و مزایای فوق العاده این پنجره باعث می شود که این پنجره در سالیان طولانی برای شما صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد .



  ارزان ترین درب پنجره قم آلومینیومی با گارانتی ده ساله


پنجره دوجداره آلومینیومی

این نوع درب و پنجره ها پنجره هایی هستند که از گذشته تا به حال استفاده می شود. و طرفداران زیادی از قدیم داشته است. در قدیم این نوع پنجره ها با استفاده از میلگرد در داخل پروفیل به هم متصل می شدند و امکان دوجداره کردن شیشه ها وجود نداشت. با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت برای بالا بردن کیفیت این پنجره ها پنجره ای  به نام اس تی  یا پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال تولید شد و به بازار آماد.


شیشه درب و پنجره های اس تی را می شد دوجداره کرد، اما باز هم به دلیل استفاده نشدن از لاستیک در تمام مقاطع پنجره، موجب عدم ورود گرد و غبار در محیط نمی شد.

سیستم پنجره های آلومینیومی نرمال دارای معایب زیادی بود که دوجداره کردن شیشه ها به چشم نمی آمد. این مشکل باعث شد تولید کنندگان پروفیل پنجره آلومینیومی به فکر ساختار جدید پروفیل و مقطع جدید باشند.


باتوجه به تجربیاتی که تولید کنندگان از سالها پژوهش و تحقیق تاکنون کسب کرده اند، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک پروفیل آکپای را تولید کردند.

پروفیل آکپای یکی از جدید ترین نوع پروفیل در کشور خودمان می باشد که قیمت آن نسبت به پروفیل های آلومینیومی دیگر بسیار مناسب تر و همچنین کیفیت بالایی را دارا می باشد.


ترمال بریک چیست و چگونه کار می کند ؟
 ترمال بریک (Thermal Break)، یک عایق حرارتی است که در سمت بیرونی چهار چوب درب و پنجره ها قرار میگیرد. و همانطور که از نامش پیداست مانع از انتقال حرارت مابین دو عضو بیرونی و داخلی سازه میشود. ترمال بریک در سازه هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مانند آلومینیوم استفاده میشود.

پروفیل های آلومینیومی رسانای بسیار قوی در انتقال حرارت و دما هستند و در صورت عدم استفاده از ترمال بریک میتوانند گرمای زیادی را از طریق در و پنجره های  آلومینیومی دوجداره از درست بدهد.


عایق کردن پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک

خود آلومینیوم همانطور که اشاره شد به تنهایی نمی تواند عایق خوبی برای سرما و گرما باشد. ولی زمانی که از تیغه پلی امید عایق در بین پروفیل های آلومینیومی استفاده میشود، ارتباط حرارتی مابین جداره های داخلی و بیرونی قطع میشود و این زمانی است که پروفیل آلومینیومی معمولی به پروفیل آلومینیومی ترمال بریک تبدیل می شود.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از دسته پنجره های نوین دوجداره هستند که در ساخت آنها از دو پروفیل آلومینیومی استفاده میشود. این پنجره ها دارای یک مانع در مابین دو پروفیل هستند که مانع هدر رفت انرژی میشود.


قیمت درب پنجره آلومینیومی
برای اطلاع از قیمت درب پنجره آلومینیومی قم  می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد