قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

پنجره دوجداره دوحالته قم مدل جدید عایق

پنجره دوجداره دوحالته قم مدل جدید عایق: ورود سر و صدای زیاد به داخل منزل شما مشکلات زیادی به همراه دارد به عنوان مثال بروز مشکلات عصبی و روانی.طبق آمار انجام شده در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، پنجره های دوجداره دوحالته جدید به میزان ۴۵% از مصرف انرژی جلوگیری می کنند. علاوه بر کاهش اتلاف انرژی، پنجره دوجداره عایق، از ورود گرد و غبار نیز به دلیل درزبندی مناسب خود جلوگیری کرده و به دلیل ساختار غیر قایل نفوذ خود، عایق صوتی نیز محسوب میشود.




 پنجره دوجداره دوحالته قم مدل جدید عایق

پیش از خرید درب  پنجره دوجداره قم حتما شما هم می خواهید بدانید آیا پنجره خریداری شده مناسب شما است یا خیر. در مورد پنجره دوجداره دوحالته عایق باید در نظر داشت که این پنجره با هدف اینکه بتوان علاوه بر بازکردن معمول امکان باز کردن به شیوه ای که تنها برای عبور و مرور هوا مناسب است تهیه شده است. لذا شما می توانید در هر مکانی که نیاز است هوا در آن جریان داشته باشد از آن استفاده کنید. به عنوان مثال آشپزخانه یکی از جاهایی است که استفاده از این محصول بسیار توصیه می شود. اما تنها کاربرد آن در آشپزخانه نیست. بلکه اینطور می توان گفت که تقریبا این پنجره های دوجداره دوحالته عایق برای تمامی مکان ها قابل استفاده هستند.

جالب است بدانید که در پنجره دوجداره دوحالته عایق علاوه بر اینکه وجود دو لایه شیشه، عبور انرژی را سخت کرده و از هدر رفت آن جلوگیری می کند، وجود گاز در میان این دو لایه از انتقال حرارت جلوگیری می کند. این گاز می تواند هوا، گاز آرگون به عنوان عایق حرارتی، گاز SF6 به عنوان عایق صوتی و با ترکیبی از آنها باشد.


یراق آلات بکاررفته در پنجره دو حالته

  •     اسپانیولت : برای نصب لنگه پنجره به چارچوب اصلی آن از اسپانیولت استفاده می کنند، که دارای اندازه های مختلفی می باشد.
  •     دستگیره : در این مدل از پنجره دستگیره در سه جهت قابلیت چرخش دارد. برای قفل کردن پنجره دستگیره باید به سمت پایین قرار بگیرد. در صورت قرار گیری دستگیره در جهت افقی ، پنجره به صورت افقی باز شده و به شکل لولایی تبدیل خواهد شد. و در صورت قرار گرفتن دستگیره در جهت بالا پنجره به صورت عمودی باز خواهد شد.

انواع شکل بازشو در پنجره دوحالته
این پنجره به دو شکل باز و بسته می شوند. حالت اول باز و بسته شدن پنجره های دوحالته به شکل معمولی و متداولی است که تمامی پنجره ها باز و بسته می شوند. نوع دوم باز شدن آن هم به این شکل است که با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این پنجره به شکل مورب و از قسمت بالا باز شده و هوا از جداره بالایی رد و بدل می شود.


قیمت پنجره دوجداره دوحالته
برای اطلاع از قیمت پنجره دوحالته قم یا شهرهای دیگر می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد