قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دوجداره تک حالته یو پی وی سی در قم

قیمت پنجره دوجداره تک حالته یو پی وی سی در قم: با توجه به مزایای بسیار زیاد پنجره دوجداره و در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تولیدکنندگان این نوع پنجره اقدام به تولید انواع آن از جمله پنجره تک حالته دوجداره نموده اند. پنجره های قدیمی عمدتاً از آهن و آلومینیوم تولید می شدند و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شدند، هم چنین این نوع پنجره ها عایق بندی نبوده و باعث انتقال گرما و سرما به محیط داخلی می شدند از این رو سازندگان درب و پنجره اقدام به تولید پنجره هایی کردند که دارای عایق بندی بوده و با گذشت زمان تغییر شکل ندهند.


 قیمت پنجره دوجداره تک حالته یو پی وی سی در قم

پنجره یو پی وی سی تک حالته
در این نوع پنجره‌ها، یراق در ارتفاع بازشو نصب می‌شود. پنجره یو پی وی سی تک حالته از لحاظ میزان عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی‌های صوتی با پنجره دو جداره ثابت کاملا مشابه است. تفاوت اصلی این نوع پنجره با پنجره‌های ثابت استفاده از یراق آلات است. در تمامی در و پنجره‌ها اگر لولا سمت راست باشد پنجره راست بازشو است، در غیر این صورت چپ بازشو و به دلیل استفاده از یراق قیمت این پنجره نسبت به حالت ثابت تغییر می‌کند.

پنجره دوجداره تک حالته  upvc، پنجره ای است که بر روی یک محور خود که به صورت افقی باشد بازشو دارد . پروفیل پنجره لولایی مناسب جهت پروژه های انبوه سازی و با توجه به رعایت استانداردهای کیفی محصول کاملا مقرون به صرفه می باشد. بازشو این پنجره بصورت تک حالت بازشو می باشد.

یراق آلات پنجره upvc تک حالته
پنجره ی تک حالته خصوصیتی دارد که می توان در آن از یراق آلات مختلفی استفاده نمود و در واقع یراق آلاتی که در آن به کار گرفته می شود، به خوبی روی پروفیل upvc سوار می شود.

نکته ای که در این خصوص قابل ذکر است منظور از یراق آلاتی که در پنجره upvc استفاده می شود، تنها یک عدد قفل داخلی و دستگیره نمی باشد، بلکه یراق آلات پنجره دوجداره upvc دارای بیش از ۶۰ قطعه می باشد که در تمامی پنجره به کار گرفته می شود که یکی از دلایل امنیت این مدل از پنجره ها همین موضوع می باشد.

مزایای استفاده از پنجره دو جداره تک حالته

هنگامی که شما این نوع پنجره را انتخاب و خریداری کردید، می توانید برخی مزایا که شامل موارد زیر می شود را در آن مشاهده کنید:

  •     این پنجره را می توان تا 180 درجه گشود و نور و تهویه بسیار خوبی را به محیط داخلی وارد کرد.
  •     می توان به راحتی لولاها و یراق های آن را تعویض نمود و قابل تنظیم هستند.
  •     قیمت مناسب تری نسبت به سایر پنجره های دو جداره دارند. به همین دلیل افرادی که بودجه کافی برای خرید را ندارند، این نوع پنجره ها را انتخاب می نمایند.

قیمت پنجره دوجداره تک حالته
برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره تک حالته می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد