قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولید بهترین درب و پنجره upvc در استان قم

پنجره upvc  با توجه به کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از اتلاف انرژی یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در ساختمان های اداری و مسکونی است . اما قبل از اینکه یک پنجره upvc  مناسب سفارش دهید باید بدانید به چه مواردی باید در هنگام سفارش و خرید پنجره دقت کنید.  گروه صنعتی الماس ارائه دهنده بهترین نوع پنجره های دوجداره با پروفیل ویستابست شما را به ادامه این مطلب دعوت می کند.



 تاریخچه UPVC
در گذشته پروفیل ها کارایی لازم را نداشتند. بعضی تمام انرژی را هدر می­ دادند و برخی دیگر وزن بالایی داشتند و یا در برابر رطوبت فرسوده می­ شدند.

در چنین شرایطی نیاز به پروفیلی احساس می شد که هیچ کدام از این نقطه ضعف ها را نداشته باشد. بنابراین پس از مدتی پروفیل های upvc وارد بازار شد. اولین درب و پنجره upvc در سال ۱۹۶۰ میلادی در اروپا تولید شد، اما اواخر دهه 50 اولین کارخانه آن در ایران احداث شد.

به دلیل موفقیت این محصول، از همان تاریخ تا امروز استفاده از درب و پنجره upvc کاملا رایج شده است. به طوری که اکنون ۷۵ درصد سهم بازار درب و پنجره­ اروپا، به upvc ها اختصاص دارد.
مراحل خرید یک پنجره upvc استاندارد:
۱- انتخاب نوع پروفیل upvc:
از معروف ترین پروفیل های پنجره upvc  موجود در بازار اول می توان به ویستابست و سپس به وینتک اشاره کرد که هر کدام با توجه به نوع و میزان متریال مصرفی قیمت خود را دارند.

قیمت پنجره ویستابست با توجه به نوع و مقدار بیشتر مواد اولیه از لحاظ وزنی قیمت بیشتری نسبت به پروفیل وینتک دارد. تقریبا اختلاف قیمت بین این ۲ نوع پروفیل ۲۵ تا ۳۰ درصد می باشد. پنجره وینتک هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بعد ویستابست انتخابی معقول می باشد.
۲- تولید پنجره upvc:
تولیدبسیار بسیار مهم می باشد. در تولید پنجره است که مشخص می شود از چه نوع لاستیک های آب بندی و از چه ضخامت گالوانیزه داخلی برای پنجره دوجداره شما استفاده شده است.

تولید استاندارد. فرق پنچره ویستابست با وینتک باید تنها در نوع پروفیل upvc باشد و سایر اقلام باید دقیقا مطابق با دفترچه الزامات فنی در تولید پنجره وینتک رعایت شود. مثل نوع و ضخامت گالوانیزه نوع لاسیتک های آب بندی نوع یراق آلات و لولا ها نوع شیشه دوجداره. اما متاسفانه با توجه به اینکه پروفیل وینتک ارزان تر از ویستابست می باشد، به وفور دیده شده است که جهت پایین آوردن اختلاف قیمت بین پنجره ویستا و وینتک ، در سایر اقلام مصرفی مثل یراق و گالوانیزه و شیشه دوجداره ، متاسفانه ارزان سازی می گردد. پس این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که پنجره upvc استاندارد خریداری نمایید. استاندارد از همه لحاظ.
۳- نوع یراق آلات مصرفی:
یراق آلات موجود در بازار بر دو نوع ترک و آلمانی می باشند. در بین یراق آلات ترک یراق vorne و accado و در بین یراق آلات آلمانی یراق roto و gu از شهرت و کیفیت خوبی برخوردار هستند. یراق آلات باید متناسب با وزن بازشو، عرض و ارتفاع آن انتخاب شود، این نکته بسیار مهم است در غیر این صورت در طی زمان مصرف لولا می شکند و پنجره از حالت عایق خارج می شود. یراق کوتاه بستن جهت ارزان تر کردن قیمت یک نوع فریب مشتری می باشد.
۴- انتخاب نوع شیشه دوجداره:
شیشه دوجداره استاندارد باید یک جدار آن ۶ میل و یک جدار آن ۴ میل باشد و تا شکست صوتی بهتر اتقاق بیافتد. در فضای بین دوجداره باید گاز آرگون تزریق گردد و شیشه خوب توسط چسب های اولیه بوتیل تزریقی و پلی سولفاید آب بندی شده باشد و مواد رطوبت گیر در داخل اسپییر های شیشه تزریق شده باشد. کل مجموعه باید در یک کارگاه با ماشین آلات استاندارد تولید شده باشد.

قیمت پنجره  upvc
برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد