قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولید پنجره و درب با بهترین کیفیت در قم

مروزه استفاده از درب و پنجره upvc به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد رو به گسترش است. کاهش مصرف انرژی، صرفه‌جویی مالی در ازای کاهش هزینه قبض‌ها، عایق بندی درب و پنجره، سادگی نگهداری از درب و پنجره یو پی وی سی و دوام و امنیت از جمله اصلی‌ترین مزایای استفاده از درب و پنجره upvc برای داشتن درب و پنجره با کیفیت محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم با این نوع از درب و پنجره و نکات مربوط به آن بیشتر آشنا شویم.



  

 پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره پنجره ای است که عایق صوتی و عایق حرارتی می باشد. این پنجره ها از شیشه های دو یا سه جداره تشکیل شده اند و بین شیشه ها با گاز آرگون پر می شوند. این گاز باعث می شود ضریب انتقال صدا کمتر شود و همچنین باعث کاهش انتقال حرارت می گردد. همچنین جنس فریم این پنجره ها از upvc می باشد که به آن ها پروفیل گفته می شود. پروفیل ها دارای کیفیت ها و برند های مختلف می باشند که این تفاوت ها باعث تغییر هزینه ساخت این نوع از درب و ها و پنجره ها می گردند.


پنجره آلومینیومی بهتره یا UPVC ؟
وقتی صحبت از بهتر بودن پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC می شود، باید به فاکتور های بسیار زیادی توجه کرد و آنها را مد نظر قرار داد. می‌دانیم که هر دو ماده از مزایای خاص خود برخوردار هستند که این دو را تا حدودی از هم جدا کرده است. بدیهی است که در بعضی موارد صاحبان خانه ها و معماران از یکی از این دو گزینه استفاده کنند اما این دلیل بر برتری مطلق یکی از این دو گزینه نمی‌شود.


 واقعیت این است که هیچ پاسخ “درستی” درباره اینکه پنجره آلومینیومی بهتر است یا UPVC وجود ندارد. ما در شرکت نگین شرق قصد داریم تا در این قسمت به بررسی دقیق مزایای برتری پنجره آلومینیومی بپردازیم. پنجره های UPVC‌ زیادی در کشورمان تولید و عرضه می شوند اما ملاک مقایسه ما بهترین پنجره یو پی وی سی، یعنی پنجره ویستابست است. پنجره های دیگری که در بازار وجود دارد اغلب از نظر کیفیت عایق بندی بسیار ضعیف تر از ویستابست هستند. به همین دلیل این پنجره را معیار مقایسه قرار دادیم.

بازده حرارتی و عایقی پنجره
این تصور که سطح عایقی و بازده حرارتی پنجره UPVC بسیار عالی است و می‌توان گفت که بیشتر از آلومینیوم است؛ درست است. اما تصور غلطی که در مورد پنجره های آلومینیومی وجود دارد این است که عایق بندی آنها به خوبی UPVC نیست، اما این درست نیست. در پنجره های آلومینیومی برای جلوگیری از انقال انرژی از فناوری ترمال بریک استفاده می شود تا بتوان از اتلاف انرژی در آنها جلوگیری کرد.


با استفاده از شکست حرارتی، سدی ایجاد می شود که از تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره شما جلوگیری می کند. این روش از هدر رفت و انقال گرما و انرژی در محیط خانه جلوگیری می کند. پس این باور را که پنجره های آلومینیومی عایق حرارتی خوبی ندارند را از ذهن خودتان پاک کنید. می توان گفت که : هر دو پنجره UPVC و آلومینیوم سطح عایق بسیار خوبی را ارائه می دهند.

قیمت پنجره دوحالته upvc

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد