قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

کارخانه تولیدی درب و پنجره دوجداره دوحالته در قم

امروزه پنجره های دوجداره به دلیل دارا بودن  ویژگی های متنوع و عایق بندی بسیار مناسب جز بخش لاینفک و جدایی ناپذیر ساختمان ها بشمار میرود. ویژگی های این بخش از مصالح نوین ساختمانی زمانی عملکرد مناسبی خواهد داشت که از یراق آلات متناسب با مقطع پروفیل درب و پنجره استفاده گردد. همانطور که می دانیم یراق آلات در پنجره های دوجداره نقش اساسی در عایق بندی پنجره را ایفا می کنند.




 

پنجره دوجداره لولایی دوحالته UPVC
پنجره دوجداره لولایی دوحالته UPVC نوعی از پنجره لولایی است که حالت بازشو آن روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره است. در واقع علاوه بر حالت لولایی که به صورت افقی یا از بغل باز می شود می توان با چرخش دستگیره به  سمت بالا پنجره را به صورت عمودی یا کلنگی (Tilt ) باز کرد.

حالت بازشوی عمودی برای مواردی است که می خواهید فقط هوای محیط عوض شود . در این حالت پنجره به صورت کامل باز نمی شودو فقط امکان عبور هوا را به داخل اتاق ایجاد می کند. این ویژگی برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند یک حاشیه امن ایجاد می کند. مکانیزم ساخت این پنجره به گونه ای است که در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند طوفان، گرد و غبار و آلودگی های صوتی مقاومت بسیار بالایی دارد.

در پنجره دو جداره لولایی تک حالته دستگیره در یک حالت قفل و در یک حالت باز شدن قرار دارد ولی در پنجره دو جداره لولایی دو حالته، یک حالت قفل و دو حالت باز شدن به صورت لولایی و عمودی وجود دارد.

این پنجره در هر مکانی که نیازمند این است هوا در آن جریان داشته باشد به کار می رود از آشپزخانه یک منزل تا محل های کاری مورد استفاده قرار میگیرد. این پنجره به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی در هر مکانی قابل استفاده می باشد.

مزایای پنجره دوجداره دوحالته

  •     بازشدن در دو حالت می تواند تهویه و سیرکولاسیون بسیار بهتری را برای فضای ساختمان به وجود آورد.
  •     مدرن بودن و طراحی جذاب نوع بازشو نیز از مزایای این پنجره هاست.
  •     به دلیل استفاده از یراق آلات پیشرفته ، امنیت بالایی هم در پنجره لولایی دوحالته وجود دارد.
  •     قابلیت نصب کتبیه برای این پنجره ها وجود دارد
  •     قابل سفارش در انواع ابعاد ، از جمله پنجره قدی که شبیه به درب است نیز می باشند.


نحوه دوحالته کردن پنجره تک حالته upvc
تفاوت پنجره دوحالته با پنجره تک حالته از نظر فنی و ساختاری تنها در نوع و تعداد لولاها، اسپانیولت و تعداد زاماک است. بنابراین برای تبدیل پنجره تک حالته دوجداره به پنجره دوحالته قطعات نام برده شده باید تعویض گردند. برای شروع کار لنگه بازشو را از لولا خارج می کنیم.

برای تعویض اسپانیولت تک حالته، ابتدا اسپانیولت قبلی باز می گردد و اسپانیولت دوحالته در جای آن قرار می گیرد. به همین ترتیب زاماک نیز به تعدادی مشخصی اضافه می گردد.

در آخر تعویض لولاها صورت می گیرد. پنجره دوحالته شامل دو لولای تنظیمی است که در بالا و پایین لنگه بازشو قرار خواهد گرفت اما در پنجره تک حالته حداقل ۲ لولا وجود دارد که با افزایش ارتفاع لنگه بازشو تعداد آن اضافه می گردد.

تنها ایراد در تعویض لولاهای تک حالته، باقی ماندن سوراخ های لولای قبلی بر روی پروفیل است که البته با استفاده از چسب پر می گردد. توجه کنید برای دوحالته کردن پنجره، عرض و ارتفاع لنگه بازشو بسیار اهمیت دارد.


شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد