قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

برترین شرکت تولید درب و پنجره دوحالته در قم

یکی از انواع بازشو درب و پنجره دوجداره ، پنجره دو حالته است که از مشخصه های این حالت از پنجره UPVC باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. از مزایای این حالت بازشو عایق بودن در برابر نفوذ گرد و غبار، آلودگی هوا و صدا نسبت به یراق آلات پنجره UPVC تک حالته  را نام برد و همینطور با استفاده از باز شوی عمودی می توان از بدون جابجایی پرده از جریان هوای بیرون استفاده کرد.

  دوحالته کردن پنجره دوجداره

درب ها و پنجره های دوجداره از نظر نحوه باز شوندگی تنوع فراوانی دارند. این تنوع در گرو استفاده از یراق آلات خاص و متفاوت است که موجب می شود به طروق مختلف باز و بسته شوند. پنجره های معمولی فقط به صورت افقی و یا به صورت کشویی باز و بسته می شوند، اما در پنجره دوجداره دو حالته علاوه بر حالت افقی به صورت عمودی نیز باز و بسته می شود.

در اکثر ساختمان های چند سال ساخته شده از نمونه های تک حالته یا کشویی استفاده می شود که بنا به شرایط افراد به فکر تبدیل پنجره تک حالته به دو حالته می افتند. به این ترتیب می توان به صورت بهتر و کاربردی تر از مزایای پنجره upvc بهره برد. در ادامه به مزایای دو حالته کردن  پنجره UPVC  و نحوه تبدیل پنجره تک حالته به دو حالته و عوامل موثر بر قیمت دوحالته کردن پنجره می پردازیم.


مزایای دوحالته کردن پنجره دوجداره لولایی چیست؟


دوحالته کردن پنجره مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای دوحالته کردن پنجره یو پی وی سی استفاده بهینه از فضا است. پنجره های دو حالته نیاز به فضای زیادی برای باز شدن ندارند به این ترتیب با استفاده از این نوع پنجره می توان بدون تغییری در فضا از هوای بیرون بیشترین استفاده را نمود. مورد دیگر اینکه این نمونه ها عایق بندی بهترین نسبت به نمونه های دیگر دارند. زیرا تعداد زاماک های بیشتری در این نوع پنجره به کار می رود که همین موارد موجب عایق بندی بهتر و چفت شدن بهتر پنجره خواهد شد.

آیا تمام پنجره های UPVC تک حالته به دوحالته تبدیل می شوند؟

ممکن است در ساختمانی سکونت داشته باشید که دارای پنجره های دوجداره لولایی تک حالته است، که بنا به دلایلی مانند فضای محدود، نیاز به دوحالته کردن پنجره upvc می باشد، اما ممکن است سوالاتی برایتان مطرح شود که آیا اصلا پنجره کنونی قابلیت دوحالته شدن را دارد یا خیر؟!

در واقعیت تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته در همه شرایط امکان پذیر نیست. زیرا تمام پروفیل ها قابلیت دوحالته شدن را ندارند. عموما در تبدیل پنجره تک حالته به دو حالته با دو گزینه مواجه می شویم. مورد اول اینکه پنجره موجود دارای یراق آلات تک حالته قابل تنظیم و رگلاژ هستند و در مورد دوم در آنها از یراق آلات معمولی استفاده شده است. یراق آلات قابل تنطیم معمولا ایتالیایی، ترکیه ای، آلمانی و غیره هستند. در پنجره هایی که این یراق آلات به کار رفته باشند، معرف این موضوع است که تولید کننده پنجره دوجداره کیفیت مقبولی ارائه داده است و پروسه تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته راحت تر انجام می شود.

اما در مواردی که از یراق آلات معمولی و غیر قابل تنظیم استفاده شده است. تبدیل پنجره UPVCتک حالته به دو حالته سخت تر می شود و ممکن است در مواردی حتی انجام این کار غیر ممکن شود. البته تصمیم در این مورد توسط نیروی متخصص گرفته می شود. در مواردی که تشخیص داده شود می توان دوحالته UPVC را انجام داد، پروسه کار سخت تر می شود و باید لولای غیر قابل تنطیم از روی پنجره خذف شود و نمونه های جدیدتر روی آن نصب شود.


نگهداری از پنجره دوجداره دوحالته

گرچه پنجره های دوجداره به طور کلی به نگهداری و تعمیر به مراتب کمتری نسبت به دیگر پنجره ها احتیاج دارند، اما برای داشتن دوام و حفظ کیفیت و کارایی ، بهتر است تا اقداماتی برای نگهداری از آن ها انجام شود.

در مورد پنجره لولایی دو حالته نیز باید در نظر داشته باشید که به دلیل داشتن یراق آلات بیشتر و پیچیده تر ، نگهداری ان هم اهمیت ویژه ای دارد.

با رعایت برخی نکات ساده ، می توان عملکرد و کارایی پنجره دوحالته را در بهترین حالت نگه داشت :

  1.     در هنگام باز و بسته کردن در هر کدام از حالت ها ، این کار را به روش درست انجام دهید ، و مطمئن شوید که دستگیره در حالت صحیح قرار دارد.
  2.     قطعات مکانیکی و یراق آلات زیادی در پنجره دوحالته وجود دارد. بنابراین ، روغن کاری و سرویس ان ها سبب می شود تا روان تر حرکت کنند، و هم باز و بسته کردن ان ها به راحتی انجام شود و هم آسیب نبینند و خشک نشوند.
  3.     گرچه پنجره های یو پی وی سی در مقابل حرارت و آتش مقاومت بالایی دارند، اما بهتر است شعله در کنار آن ها نباشد.
  4.     اگر در باز و بسته شدن پنجره گیر یا نا روانی وجود داشت ، ممکن است از رگلاژ خارج شده باشد. از تکنسین نصب یا تعمیرکاری که به این کار وارد باشد بخواهید تا آن را رگلاژ کند.
  5.     رعایت نظافت و تمیزی پنجره ها سبب می شود تا علاوه بر زیبایی بیشتر ، طول عمر ان ها هم افزایش یابد.
  6.     برای تمیز کردن و شست و شو از مواد شوینده الکل دار ، نزین دار و اسیدی استفاده نکنید. بهترین مواد شوینده برای تمیز کردن پنجره upvc آب و صابون است.
  7.     یراق آلات و اسپانیولت : یکی از مهم ترین نکات در نگهداری از پنجره ها ، یراق آلات آن هاست که باید با کیفیت و سالم باشد. از همان ابتدا از یراق آلات مناسب استفاده کنید. بخصوص برای پنجره دوحالته ، اسپانیولت آن نقش مهمی دارد و باید حتما در ابعاد مناسب و کیفیت ساخت بالا باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد