قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولید درب و پنجره upvc دوحالته در قم

پنجره دو جداره دو حالته نوعی از پنجره با شیشه های دوجداره می باشد که می‌تواند در دو حالت مختلف باز شو داشته باشد . این بازشو می تواند هم به صورت لولایی و هم کشویی . و یا تنها لولایی اما در دو جهت متفاوت باشد . پنجره‌های دوجداره دو‌حالته از نظر عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی صوتی کاملاً شبیه یک پنجره دو جداره ثابت نیست و تفاوت‌هایی دارد . تفاوت اصلی این دو نوع پنجره در استفاده از اتصالات است .

   


 پنجره دوجداره upvc دوحالته

پنجره های upvc دوجداره و سه جداره در انواع مختلفی از نظر طرح ها ، ابعاد و بازشو ها وجود دارند که این خود از دلایل محبوبیت و فروش خوب آن هاست. یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع پنجره های دوجداره، پنجره دوجداره دوحالته است .


پنجره دوجداره دوحالته از انواع پنجره های لولایی است ، و دارای بازشویی با استفاده از لولا می باشد. تفاوت آن اما با پنجره تک حالته ، در این است که لنگه ی آن را می توان به دو حالت باز و بسته کرد .

در پنجره تک حالته ، بازشو فقط روی محور عمودی باز و بسته می شود ، اما اگر نیاز دارید بازشوی شما در حالتی دیگر و روی محور افقی هم انجام شود، پنجره دوجداره دوحالته گزینه مورد نظر شماست. 
هم چنین می توان بنابر سلیقه و نیاز ، بازشو را از سمت راست یا چپ ، و از بالا یا پایین هم تهیه کرد.


عایق بندی پنجره دوجداره دو حالته

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های پنجره دوحالته ، عایق بندی بسیار بالای آن هاست. به طوری که پس از پنجره دوجداره ثابت ، که بازشویی ندارد ، بیشترین میزان عایق بندی در پنجره های یو پی وی سی را پنجره دوحالته دارد. بنابراین در بین پنجره ها با بازشو ، پنجره لولایی دوحالته بیشترین میزان عایق بندی در برابر صوت و حرارت را داراست.


ممکن است به نظر آید پنجره دوجداره تک حالته عایق بندی بهتری دارد ، اما عایق بندی پنجره دوحالته بیشتر است. دلیل آن در قرارگیری اسپانیولت در پنجره نهفته است. در پنجره ی تک حالته ، یک اسپانیولت در قسمت جلویی لنگه وجود دارد. اسپایولت سبب می شود تا حالت چفت شدن و کیپ شدن بهتری ایجاد شود. حال پنجره دوحالته ، به دلیل این که قابلیت باز شدن بر روی محور افقی هم دارد، دارای سه اسپانیولت در سه طرف از لنگه هاست، بنابراین عایق بندی بسیار بهتری هم حاصل می شود.

نگهداری از پنجره دو حالته upvc

نگهداری از پنجره دو حالته یو پی وی سی می تواند به شما کمک کند همیشه یک پنجره با کیفیت را در منزل خود داشته باشید. با توجه به کیفیت بالای یراق آلات و آب بندی مناسب آن و در صورت نصب صحیح این پنجره ها نیازمند نگهداری ویژه ای نمی باشند. اما به جهت استفاده بهینه رعایت موارد زیر توصیه می شوند:


هر چند ماه یکبار بهتر است با روغن رقیق پنجره خود را روغن کاری کنید. نیازی نیست این موضوع را بیش از اندازه انجام دهید.

می توانید لاستیک های درزگیر را سالی چند بار با صابون تمیز کنید تا لاستیک ها حالت انعطاف پذیری خود را حفظ کنند.

در صورتی که دستگیره پنجره شل شد، می توانید پیج های آن را به دقت محکم کنید. این کار باعث افزایش طول عمر بخش های مکانیکی پنجره می شود. هیچ گاه در سفت کردن پیچ ها زیاده روی نکنید.

اگر قصد رنگ آمیزی منزل خود را دارید، بهتر است بر روی پنجره و جداره های آن در زمان نقاشی روکشی قرار دهید تا از ریختن رنگ روی آن جلوگیری شود.

از نصاب طریقه استفاده صحیح پنجره را سوال کنید.


شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد