قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

خرید درب و پنجره دوجداره دوحالته در قم

پنجره دو جداره دو حالته نوعی از پنجره با شیشه های دوجداره می باشد که می‌تواند در دو حالت مختلف باز شو داشته باشد . این بازشو می تواند هم به صورت لولایی و هم کشویی . و یا تنها لولایی اما در دو جهت متفاوت باشد . پنجره‌های دوجداره دو‌حالته از نظر عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی صوتی کاملاً شبیه یک پنجره دو جداره ثابت نیست و تفاوت‌هایی دارد . تفاوت اصلی این دو نوع پنجره در استفاده از اتصالات است .

  


 پنجره دو جداره دو حالته چیست؟

پنجره دو جداره دو حالته به پنجره‌ای دوجداره گفته می شود که در دو حالت مختلف باز می شود . این دو حالت می توانند دو حالت لولایی در دو جهت متفاوت باشند . و یا پنجره های ارسی که به شکل کشویی نیز باز می شوند . این ویژگی باعث می شود که قابلیت باز شدن پنجره در حالات مختلف به ما این امکان را بدهد که متناسب با نیاز خود در لحظه نوع بازشوی پنجره را انتخاب کنیم . قیمت پنجره دو جداره دو حالته با توجه به استفاده بیشتر از یراق آلات و نوع فریم خاص بیشتر از پنجره های معمولی است ، اما خدمتی که ارائه می‌دهد متناسب با شرایط موجود کاملا ارزشمند است .


عملکرد پنجره دو حالته

حداکثر میزان بازشو در این پنجره در حدود 950 میلی متر است که در صورت افزایش عرض بازشو بیش از این مقدار، باید یراق ‌های خاصی بر روی آن مونتاژ شود و همین امر سبب افزایش قیمت و افزایش طول زمان ساخت نسبت به پنجره دو حالته عادی خواهد شد.


یراق این پنجره به دو صورت افقی و عمودی باز و بسته می شود. حالت بازشوی عمودی آن با چرخاندن دستگیره به میزان 90 درجه پنجره از بالا باز می گردد و به همین ترتیب اگر دستگیره را 90 درجه در جهت دیگر به سمت بالا بچرخانیم پنجره به طور کامل باز می شود. با باز کردن قسمت بالای پنجره هوا در سه جهت حرکت کرده که این امر باعث می شود لنگه پنجره با پرده و اجسام جلوی پنجره برخوردی نداشته باشد.


عملکرد حالت دوم که شبیه پنجره کلنگی است، بازشو به حالت شیب در بیاید و قسمت بالا پنجره کج شود که با این شیب هوای گرم به راحتی از بالا خارج شده و گردش هوا و تهویه انجام شود.

مزایای پنجره دو حالته upvc

مزایای پنجره دو حالته upvc شامل موارد زیر می باشد:

  • یراق آلات با کیفیت به کار رفته در این پنجره ها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند.
  • امنیت بسیار زیاد یراق آلات به کار رفته در این نوع پنجره ها
  • مقاومت زیاد در برابر ورود گرد و غبار به داخل ساختمان
  • عایق قوی گرما و سرما
  • عایق قوی صوتی
  • سادگی استفاده از پنجره
  • امکان استفاده در دو حالت مختلف
  • امکان رگلاژ جهت باز و بسته شدن آسان پنجره
  • زیبایی ظاهری

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد