قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

برترین شرکت تولید درب و پنجره فولکس واگنی در قم

پنجره های کشویی به دو دسته کلی تک ریل و دو ریل تقسیم می شوند. پنجره های کشویی نسبت به پنجره های لولایی عایق خوبی نخواهند بود. علاوه بر عایق ضعیف بودن پنجره های کشویی، دارای یکسری معایب می باشند. کارشناسان راه حل جایگزینی برای پنجره های کشویی ارائه دادند که مشکلات آن را به طور کامل برطرف شده است. راه حل ارائه شده استفاده از پنجره های فولکس واگنی می باشد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.



 

 


پنجره دوجداره فولکس واگنی

یراق آلات استفاده شده در ساخت درب و پنجره، نوع بازشو آن را مشخص می نماید. پنجره های دوجداره فولکس واگنی یکی از لوکس ترین و بهترین درب و پنجره ها می باشد. تفاوت این پنجره با درب و پنجره های دیگر در نوع بازشو و یراق آلات آن می باشد.

یک پنجره دوجداره از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل، شیشه، یراق آلات، نصب و مونتاژ هستند. در درب و پنجره فولکس واگنی همانند دیگر انواع درب و پنجره نظیر لولایی و کشویی از قاب یو پی وی سی و یا آلومینیوم استفاده می شود. در تمامی انواع درب و پنجره فریم و قاب به کار می رود و تفاوت موجود بین این نوع پنجره ها با دیگر پنجره ها در نوع یراق آلات آن می باشد.

 یراق آلات پنجره فولکس واگنی در سه مدل ساخته می شوند

این سیستم بازشو برای فضاهای بزرگ انتخاب مناسبی میباشد و کاملا عایق است همچنین گروه صنعتی الماس درساخت این پنجره ها از یراق با کیفیت استاندارد جهانی استفاده میکند و همین دلیل است که هوابندی کاملی صورت میگیرد و بالاترین عایق سرما و گرما را به ارمغان می اورد.

  1. معمولی یا دستی
  2.  نیمه اتوماتیک    
  3. اتوماتیک

معمولاً مکانیزم یراق آلات فولکس واگنی به صورت بازشو معمولی یا دستی یراق نیمه اتوماتیک و یراق تمام اتوماتیک تعریف میشود . که این سیستم یراق بر روی پنجره‌های با پروفیل های اختصاصی فولکس واگنی سوار می شوند یراق معمولی یا دستی کاملاً مکانیزم باز و بسته شدن نشان با حرکت و فشار دست می باشد بازشو نیمه اتوماتیک از نوع یراق هایی است که باز و بسته شدن پنجره راه کمی با فشار دست و کمی با فشار جک هیدرولیک انجام می شود و اما یراق تمام اتوماتیک در سیستم فولکس واگنی گروه صنعتی الماس  به راحتی با کمترین دخالت نیروی دست و بیشترین فشار هیدرولیک عمل باز و بسته شدن را انجام می دهد از این رو پنجره فولکس واگنی با یراق تمام اتوماتیک یکی از کاربردی ترین سیستم پنجره در بازشو فولکس واگن می باشد همچنین این پنجره ها در فضاهای بزرگ جایگزین مناسبی برای دربهای لیفت اند اسلاید می باشند.

کاهش میزان مساحت سازه ها به خصوص در ساختمان های مسکونی باعث شده است تا پنجره ها در مدل های جدید و بدون اشغال محیط مورد نیاز باشند. در این خصوص پنجره فولکس واگنی به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها شناخته می شود و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما خواهد بود.

ساختار پنجره فولکس واگنی

یراق آلات و دستگیره استفاده شده در درب و پنجره فولکس واگنی به این شکل می باشد که در حالت پایین بسته است، با حرکت 90 درجه به سمت خط افقی درب و یا پنجره دوجداره فولکس واگنی شما به صورت بالا بازشو و زاویه 30 درجه تشکیل می دهد.

با حرکت به سمت بالا قفل آن باز می شود و لنگه بازشو از سمت پایین وارد ریل می شود. سپس به شکل کشویی به دو طرف حرکت می کند. این عمکرد همانند درب های اتوموبیل فولکس واگنی یا تاکس ون می باشد. زمان بسته درب کافی است لنگه را در جهت بسته شدن حرکت دهید، بازشو به صورت خودکار یا با کمک دست، بستگی به نوع یراق آلات که اتومات، نیم اتومات و مکانیکی می باشد به سمت داخل فریم حرکت می کند.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد