قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی در قم

درب و پنجره جز مهم ترین قسمت از هر ساختمان می باشد. پنجره نور ساختمان را تامین می کند و انتخاب درب و پنجره مناسب بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است. درب و پنجره فولکس واگنی دوجداره یکی از پر طرفدارترین و زیباترین نوع پنجره دوجداره است و انواع مختلفی دارد. پنجره فولکس واگنی عایق بندی پنجره لولایی و راحتی استفاده پنجره کشویی را همزمان داراست. به زبان ساده مکانیزم باز و بسته شدن این نوع پنجره ها، مانند درب های ون تاکسی می باشد. ابتدا قسمت بازشو مقداری عقب می آید و در ریل قرار می گیرد، سپس به صورت کشویی حرکت می کند.

 

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی

یراق آلات استفاده شده در ساخت درب و پنجره، نوع بازشو آن را مشخص می نماید. پنجره های دوجداره فولکس واگنی یکی از لوکس ترین و بهترین درب و پنجره ها می باشد. تفاوت این پنجره با درب و پنجره های دیگر در نوع بازشو و یراق آلات آن می باشد.

یک پنجره دوجداره از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل، شیشه، یراق آلات، نصب و مونتاژ هستند. در درب و پنجره فولکس واگنی همانند دیگر انواع درب و پنجره نظیر لولایی و کشویی از قاب یو پی وی سی و یا آلومینیوم استفاده می شود. در تمامی انواع درب و پنجره فریم و قاب به کار می رود و تفاوت موجود بین این نوع پنجره ها با دیگر پنجره ها در نوع یراق آلات آن می باشد.

نوع پروفیل در پنجره فولکسی

پروفیل مورد استفاده در این نوع پنجره ها همانند پروفیل درب و پنجره های لولایی می باشد. به این معنی است که ساختار پروفیل پنجره تک حالته و دو حالته همانند این نوع پنجره ها است و تفاوت این ها در اجزای تولید و یراق آلات آن می باشد.

یراق الات فولکس واگنی در دو برند ترک و آلمان در کشور موجود می باشد. اگر قصد خرید این نوع پنجره ها را دارید، گروه صنعتی الماس جز برترین تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد و آمادگی انجام سفارش های شما را دارا می باشد.

انواع یراق فولکس واگنی

همان گونه که از اسم این پنجره پیداست سیستم بازشو این مدل از پنجره ها به صورت ریلی و شبیه به ماشین های فولکس واگن یا اتوبوس باز و بسته می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای پنجره های کشویی هستند.پنجره های فولکس واگنی از لحاظ عایق در برابر ورود گردو غبار و سرو صدا بسیار مناسب بوده و و دارای پروفیل ارزان ولی یراق الات گران میباشد و یراق الات پنجره فولکس واگنی باید بتواند که وزن بیش از 100 کیلوگرم را تحمل کند همچنین دارای طول و عرض استاندارد باشد.

این پنجره عایق بهتری نسبت به کشویی دارد و هنگامی که درحالته بسته است شبیه درب و پنجره لولایی عمل میکند ولی هنگامی که باز میشود به سمت عقب می اید و بر روی ریل خود قرار میگیرد و به صورت کشویی  به حرکت در می اید .این پنجره توانایی از بالا باز شدن هماننده پنجره دوحالته را دارد.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد