قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

نکات مهم در هنگام خرید پنجره دوجداره کشویی چیست ؟

 پنجره دوجداره کشویی به دلیل نوع خاص باز شدن طرفداران زیادی را به خود جلب گرده است. باز و بسته شدن این نوع پنجره به صورت افقی و در یک راستا انجام می شود و نیاز به اشغال کردن حریم خاصی ندارد. یکی از زیباترین و کاربردی ترین پنجره های دوجداره مدل کشویی است. اما نگرانی که برای مصرف کننده پیش میاد اینه که به دلیل محبوبیت زیاد آیا قیمت این پنجره بالاست؟! در ادامه روشی رو بهتون پیشنهاد میدم که با به کارگیری این روش به راحتی  پایین ترین قیمت در خرید پنجره دوجداره کشویی رو پیدا می‌کنید.


 پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی به دلیل نوع خاص باز شدن طرفداران زیادی را به خود جلب گرده است. باز و بسته شدن این نوع پنجره به صورت افقی و در یک راستا انجام می شود و نیاز به اشغال کردن حریم خاصی ندارد. به همین علت استفاده از ان در منازل و ساختمان هایی که فضای کوچکی دارند پیشنهاد می شود .
به دلیل سهولت در باز و بسته شدن از این پنجره به عنوان درب ورودی(نمونه : درب ورودی تراس به آشپزخانه) نیز استفاده می شود .کابرد های فراوان این نوع پنجره باعث جلب توجه خاصی از سمت مهندسان و ساختمان سازان شده است . پنجره کشویی زیبایی و جلوه ویژه ای به ساختمان می بخشد و همچنین قیمت آن نیز نسبت به ویژگی هایی که دارد اقتصادی است.
نصب و اجرای پنجره دوجداره کشویی در هر ساختمانی قابل انجام است . اما بهتر این است که کاملا از ویژگی های ساختمان خود آگاه باشید و پنجره دوجداره خود را بر اساس این ویژگی ها انتخاب کنید. در این صورت میتوانید از تمام مزایا پنجره دوجداره به شکل کاملی بهره مند شوید . در ادامه توضیحات کاملی در این رابطه به حضورتان میرسانیم.


سیستم پنجره دوجداره کشویی به چه صورت است ؟

۱) قطعات پنجره کشویی

پروفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که با استفاده از غلطک ، لنگه بازشو بر روی آن حرکت می کند همچنین در بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره Upvc دوجداره ریلی قطعاتی بکار رفته است که هر کدام وظایف مختص به خود را دارند.

تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو بر روی غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی می باشد . به همین خاطر این غلطک های کشویی در روان بودن حرکت لنگه آن بر روی ریل ، تاثیر زیادی دارد .

۲) انواع پروفیل پنجره Upvc کشویی

در بهترین برندهای این پنجره ، دو نوع پروفیل تک ریل و جفت ریل وجود دارد که از لحاظ عایق بندی و کارایی تفاوت ها و شباهت هایی دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد