قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

کارخانه تولیدی درب و پنجره دوجداره کشویی در قم

بازشوهای لنگه پنجره دوجداره کشویی همانطور که از نامش پیداست به طور کشویی می باشد درواقع لنگه ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خودشان جا به جا می شوند به همین خاطر معمولا در مکان هایی که محدودیت فضا برای باز و بسته شدن پنجره وجود دارد ، از پنجره دوجداره کشویی استفاده می کنند . پنجره دوجداره کشویی بهینه ترین حالت بازشوی درب و پنجره می باشد و یکی از مهمترین مزایای این پنجره ، عدم ایجاد فضای مزاحم در هنگام باز شدن است .






 

 درب و پنجره کشویی

 

پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره ،فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت هایی از ساختمان که این مسئله اهمیت زیادی دارد از پنجره کشویی استفاده می شود.پنجره دوجداره کشویی برای فضای بین آشپزخانه و فضای پذیرایی بسیار مناسب می باشد.دوجداره بودن این نوع پنجره برای جلوگیری از ورود صدا, گرما و سرمابسیارمناسب می باشد.و همچنین تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد.

 

پنجره کشویی یو پی وی سی نسبت به سایر متریالهای ساخت پنجره از قبیل آلومینیومی و آهنی عایق ترین حالت پنجره های کشویی می باشد . اما با این اوصاف بدلیل وجود فاصله ای که برای قراردادن ریلها و رفت و آمد لنگه بر روی فریم در میان لنگه بازشو و فریم وجود دارد (گرچه با مویی ها و لاستیکهای خاص پر می شود) بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی ، گرد و خاک و سرو صدا نسبت به انواع دیگر بازشوها دارد ، با توجه به اهمیت جلو گیری از اتلاف انرژی و به دلیل استفاده از حداکثر مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی یراق آلات و پروفیل های کشویی این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد.


 مشاوران طراحی پنجره به همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند. اما هنوز هم در بخش هایی از ساختمان که پنجره با سایر اجزای داخلی ساختمان و یا وسایل  درگیری پیدا می کند و در عین حال خریدار نمی خواهد هزینه یراق فولکس واگنی را که جایگزین یراق کشویی است بپردازد پنجره کشویی نصب می شود.


کاربرد پروفیل کشویی

صنعت تولید پروفیل کشویی uPVC تحول بزرگی را در صنعت درب و پنجره uPVC به وجود آورده است. قبل از آنکه به موارد کاربردی پروفیل های کشویی بپردازیم، لازم است یک نکته را خاطرنشان کنیم. زمانی که از درب های uPVC صحبت می کنیم منظور، درب هایی هستند که به صورت یکپارچه از پلیمر ساخته شده اند و در حقیقت موضوع این بحث نیستند. اما درب و پنجره های دوجداره uPVC شامل محصولاتی هستند که در ساخت آنها از پروفیل uPVC به همراه شیشه های دوجداره استفاده شده است. اگر ارتفاع پنجره ها بیشتر از یک متر یا ۱۱۰ سانتی متر باشد – همانند آنچه در درب های  تراس یا سالن نشیمن به سمت فضای سبز ویلا مشاهده می کنیم – در حقیقت، این پنجره های مرتفع در نقش درب های دوجداره uPVC برای ساختمان عمل می کنند.

نصب پنجره های دوجداره uPVC با پروفیل کشویی این امکان را فراهم می کند که فضای بیرون را بتوان به راحتی تماشا کرد و در همین راستا از اتلاف انرژی داخل ساختمان جلوگیری شود. پروفیل های کشویی به گونه ای طراحی شده اند که فقط برای تولید پنجره های کشویی مناسب هستند؛ برای طراحی پنجره های uPVC که به صورت لولایی در زاویه های مختلف باز و بسته می شوند باید از سایر پروفیل ها – به طور مثال پروفیل های ۶۰ یا ۷۰ میلی متری – استفاده شود.


شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد