قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

کارکرد درب و پنجره دو جداره کشویی و لولایی upvc

حالت کشویی یو پی وی سی نسبت به حالت لولایی قابلیت کمتر دارا می باشد. آن هم به دلیل این که پیکربندی، فاصله بین دو جداره، ضخامت شیشه و … میزان گاز آرگون مابین شیشه ای کاهش می یابد. در تفاوت بین پنجره کشویی و پنجره لولایی می توان بیان کرد که این پنجره ها یک تکنولوژی جدید در صنعت درب و پنجره می باشد

که روز به روز مشتریان آن زیاد می شوند. از مهمترین مزیت های پنجره دو جداره upvc می توان به عایق سرمایشی، عایق صوتی و گرمایشی، به عنوان زیبا کننده ی نمای داخلی و خارجی ساختمان و … اشاره کرد.


 

طراحان بیشتر چه پنجره هایی تولید می کنند؟

 

برای انتخاب مدل پنجره امروزه، به طور تقریبی گزینه های زیادی وجود دارد. به طوری که نمی توان محدودیتی برای آن قائل شد.

طراحان و سازندگان پنجره کشویی یا لولایی یا ثابتی تولید می کنند که با متریال و مواد مدرن باشند و تفاوت آن ها در ظاهرشان می باشد.

گاهی این سوال پیش می آید که تفاوت بین پنجره کشویی و پنجره لولایی چیست؟

و کدام بهتر می باشند؟

همچنین باید سوالاتی از قبیل قیمت، ابعاد استاندارد، عایق بندی با توجه به معماری ساختمان از خود بپرسید.


پنجره دوجداره کشویی UPVC   

به طور کلی پنجره های دوجداره upvc به عایق حرارتی شهرت دارند که به دلیل ساختار و نوع پروفیل بکار رفته در ساخت پنجره اتلاف انرژی به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد ، اینکه چرا اکثر مهندسان ساختمانی تمایل به استفاده از پنجره های upvc دارند به همین موضوع کاهش اتلاف انرژی و آلودگی صوتی مریوط می شود .

پنجره دوجداره کشویی upvc به دلیل ساختار پلاستیکی در واقع براحتی پنجره های کشویی آلومینیومی باز و بسته نخواهد شد اما دو ویژگی بارز پنجره های upvc که گقته شد موجب شده باز هم مشتریان گرامی استفاده از این نوع پنجره ها را ترجیح بدهند .

برای ساخت پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی در صنایع کولیوند از پروفیل های وین تک ، ویستابست و هافمن استفاده می شود چرا که پروفیل های اشاره شده از نظر کیفیت و مقاومت در دراز مدت از سایر پروفیل ها عملکرد بهتری را از خود نشان می دهند .

 
پنجره دوجداره کشویی ویستابست

پروفیل UPVC ویستابست به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بیش از ۷۰ درصد سفارشات ثبت شده در صنایع درب و پنجره کولیوند را به خود اختصاص داده است ، این نوع پروفیل های در رنگ های مختلفی به صورت کوره ای تولید می شوند .

 
پنجره دوجداره کشویی وین تک

یکی دیگر از پروفیل های upvc با کیفیت که با استفاده از آن می توان پنجره های دوجداره upvc کشویی را تولید کرد ، پروفیل های هافمن به دلیل قیمت مناسب در اغلب پروژه های دولتی بکار برده می شود.

 
پنجره دوجداره کشویی رنگی

صنایع کولیوند با بهره گیری از پیسوله های رنگی و کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قادر به تولید پروفیل های آلومینیومی و یو پی سی رنگی می باشد ، رنگ پروفیل در دراز مدت هم تغییر نخواهد کرد .

 
پنجره دوجداره کشویی دکوراتیو

طرح جدیدی از پنجره های دوجداره که با استفاده از فریم های با ضخامت ۲ سانتی متر داخل پنجره شبکه بندی شده و از شیشه های دکوراتیو استیندگلاس به عنوان شیشه دوجداره استفاده می شود .

 
پنجره دوجداره کشویی طرح چوب
با توجه به نقش پررنگ چوب در معماری ایرانی همچنان بسیاری افراد علاقمند به استفاده از این متریال در قسمت های مختلف ساختمان هستند از همین رو صنایع درب و پنجره کولیوند پروفیل های upvc طرح چوب را نیز تولید می کند لازم به ذکر است پنجره دوجداره کشویی طرح چوب در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 
پنجره دوجداره کشویی ترمال بریک


خاص ترین نوع پنجره های دوجداره که از پروفیل های آلومینیومی با لایه های متعدد تشکیل شده است ، پنجره ترمال بریک از اتلاف انرژی به میران قابل توجهی جلوگیری می کند به همین دلیل برترین نوع پنجره دوجداره محسوب می شود لازم به ذکر است پنجره دوجداره ترمال بریک در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

پنجره دوجداره کشویی ترمال بریک در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح پنجره دوجداره معرفی شده است .

 
پنجره دوجداره کشویی حفاظ دار

با توجه به سرقت های متعددی که از ساختمان های مسکونی صورت می گیرد بهتر است که از پنجره های دوجداره حفاظ دار استفاده شود ، در صورت نصب این نوع پنجره ها تا حدود ۷۰ درصد احتمال سرقت کاهش پیدا خواهد کرد .

 
پنجره دوجداره کشویی با شیشه هوشمند

جدیدترین نوع پنجره های دوجداره که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد .

 
تفاوت پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی و UPVC

از نظر عایق بودن پنجره های دوجداره UPVC عملکرد بهتری از خود نشان می دهند اما از دوام در دراز مدت پنجره های دوجداره آلومینیومی بسیار بهتر است به طور کلی پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بهترنی نوع پروفیل پنجره به شمار می رود .

 شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد