قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی در استان قم

پنجره دوجداره ، به پنجره هایی گفته می شود که برای ساخت آن ها از دو شیشه استفاده می شود و بین دو شیشه با نوعی گاز پر می شود ، این گاز رسانای حرارتی بسیار کمی دارد . وجود این گاز باعث می شود تا پنجره به طور کامل عایق شود و مانع از انتقال آب ، صوت ، آلودگی ها و … می شود .

همچنین این نوع پنجره ها علاوه بر ظرافت و زیبایی که دارند ، از امنیت بسیار خوبی برخوردار می باشند ، و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند . همچنین این نوع پنجره ها ضد سرقت نیز می باشند ، زیرا این پنجره ها دارای زبانه قفلی می باشند ، که از سه طرف قفل می شوند .


  به‌کارگیری استانداردها در تولید درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم

گروه صنعتی الماس با بهره‌گیری از سیستم مدیریت کیفیت ( ISO9001:2005)، به‌کارگیری مواد اولیه مرغوب و خدمات پس از فروش مناسب به آرمان‌های خود از جمله کسب رضایت مشتری رسیده است. لازم است یادآوری شود، تمام مراحل تولید و نصب پنجره دوجداره upvc مطابق با استانداردهای بین‌المللی (RAL GZ 716-1 آلمان) انجام می‌شود. تولید و نصب پنجره دوجداره upvc نیز توسط مهندسین و افراد آموزش دیده و چیره دست در این گروه انجام می‌گیرد.

خطوط تولید به‌روز درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم

همان طور که می‌دانیم، در کیفیت و سرعت تولید، ماشین‌آلات نقش مهمی را ایفا می‌کند. گروه صنعتی الماس برای اولین بار در ایران نسبت به خرید و راه‌اندازی ماشین‌آلات تمام اتوماتیک اقدام کرده است. خطوط تمام اتوماتیک شرکت الوماتک آلمان (Elumatec) در کنار خط قدیم نصب و راه‌اندازی شده است. این شرکت با به‌کارگیری دو خط فعال تولید پنجره دوجداره upvc و یک خط تولید پنجره آلومینیوم، توان تولید 150عدد در و پنجره را در هر شیفت دارد. این دو خط توانایی تولید پنجره مطابق با هر نوع سلیقه‌ای (ترمال، خم ویترینی، قوس از بالا، دایره، کشویی و ….) را دارد.


پنجره دوجداره قم

پنجره دوجداره اساس کار ساده ای دارد ولی در عین حال باید با ظرافت و دقت ساخته و نصب شود. صدا و حرارت برای انتقلال، به جریان هوا نیاز دارند و پنجره ها عایقی هستند تا در عین حالی که نور را از خود عبور می دهند از انتقال صدا و حرارت جلوگیری کنند. هر چند پنجره های یک جداره معمولی ضریب انتقال مناسبی ندارند و همچنان بخش قابل توجهی از صدا، حرارت و انرژی را از خود عبور می دهند. این موضوع هم در هدر رفت انرژی تاثیر زیادی دارد و هم آرامش و سکوت فضای داخل ساختمان را مختل می کند. امروزه با بیش از پیش شلوغ شدن فضا های شهری، زیاد شدن سر و صدا و هیاهو و همچنین اهمیت یافتن صرفه جویی در انرژی، اهمیت پنجره دو جداره بیش از هر زمانی دیگری احساس می شود.

پنجره دوجداره در حقیقت دو لایه شیشه است که به موازات یکدیگر قرار گرفته و به وسیله یک لایه خلا نسبی یا یک گاز مخصوص یا هوا از یکدیگر جدا شده اند. به این ترتیب صدا و حرارت باید از همه این لایه ها عبور کند که همین مسئله نفوذ حرارت و صدا را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد