قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

تنوع رنگ درب و پنجره upvc در استان قم

با توجه به پیشرفت های عظیم در علم معماری و همینطور علاقه و سلیقه متفاوت افراد، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی بسیار مورد نظر مهندسین معماری، طراحان دکوراسیون و مالکین واحد های مسکونی قرار گرفته است. از آنجایی که درب و پنجره به عنوان عنصری مهم در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است بنابراین استفاده از پروفیل لمینت در پنجره دوجداره روشی بسیار مناسب و کاربردی در زمینه نمای ساختمان می باشد.


درب و پنجره های UPVC لمینیت با نمای چوب کمک بسیاری به زیبایی بنا و محیط زندگی می نماید ولی تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران می باشد و مقرون به صرفه نیست. پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره های دوجداره با طرح چوب ساخته شده اند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند و علاوه بر زیبایی، امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام دارند و به راحتی نظافت می شوند.


به همین منظور گروه صنعتی الماس ،تولید کننده درب و پنجره های UPVC در انواع ساده، لمینت، و روکش آلومینیوم،  سعی دارد تا در این مقاله شما را با پروفیل های لمینت، انواع آن و مزایای استفاده از آن آشنا کند.


  نحوه تولید پروفیل لمینت طرح دار

فرایند تولید پروفیل های طرح دار همانند تولید پروفیل UPVC سفید می باشد با این تفاوت که در مرحله میکس، رنگدانه هایی هم رنگ لیبل لمینت به پودر اضافه می شود و پروفیل رنگی تولید می شود بعد از خروج پروفیل از دستگاه، لیبل توسط دستگاه دیگر روی پروفیل با چسبی ویژه و بسیار قوی چسبیده شده و پروفیل از هر جهت روی غلطک های این دستگاه با فشار حرکت می کند تا هم چسب محکم بچسبد و هم ما بین لیبل طرح دار و پروفیل هوایی باقی نماند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره لمینیت اهمیت فراوانی دارد.

 
پروفیل های لمینت از لحاظ نوع پوشش به سه دسته تقسیم بندی می شود:

    بیرون لمینت
    داخل لمینت
    دوطرف لمینت

به عبارتی درب ها و پنجره های دوجداره UPVC را می توان به صورت دو رو لمینیت و یا یک رو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دو رو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یک رو لمینت بنا به خواست مشتری و طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره UPVC از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که با توجه به نمای داخلی درب و پنجره دوجداره رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.


چرا فقط از رنگ مخصوص پی وی سی میتوان استفاده کرد ؟
پی وی سی یک کامپوزیت ترکیب شیمیایی دارد که در حین داشتن استقامت در برابر خمش و تنش مکانیکی دارای کمترین میزان انبساط و انقباض در شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد. برای این موضوع در ساخت مواد اولیه پروفیل پی وی سی از مواد افزودنی استفاده میشود که مانع چسبیدن رنگ های روغنی و فوری و اتومبیلی و … به بدنه پروفیل میشود.
در نتیجه برای رنگ آمیزی پوششی به بدنه پروفیل حتما باید از جنس و ترکیب شیمیایی خود پی وی سی باشد که ماندگاری طولانی مدت داشته باشد در غیر این صورت بعد ازگذشت کمتر از یک سال رنگ بر روی سطح پروفیل پوسته میشود.


مزایای پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب

یکی از مزایای درب و پنجره های UPVC لمینیت طرح چوب این است که می توان به راحتی با نمای داخلی خانه و مبلمان آن را هماهنگ کرد و برای هر سبکی مناسب است.
برای ساخت پنجره دوجداره  لمینت بیرون و داخل از لمینت سفید و برای دو طرف لمینت، از پروفیل های قهوه ای یا رنگ چوب استفاده می شود. در تولید پنجره دوجداره  لمینت طرح چوب از پروفیل های لمینت یا روکش دار استفاده می شود. این نوع پروفیل مانند پروفیل سفید رنگ ‏تولید می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد