قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان

قیمت پنجره دو سه جداره بهترین شرکت تولیدی قم اصفهان, تولید انواع پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی المنیوم ارزان قیمت

بهترین تولید کننده خرید پنجره آلومینیم ترمال بریک زیبا در کاشان

بهترین تولید کننده خرید پنجره آلومینیم ترمال بریک زیبا در کاشان: پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک , در صورت عدم انتخاب صحیح جنس و نوع ، پنجره می تواند از عوامل مهم اتلاف انرژی در ساختمان ها باشد ، اتلاف انرژی در پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک , Thermal break ( با شکست حرارتی ) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

  بهترین تولید کننده خرید پنجره آلومینیم ترمال بریک زیبا در کاشان

به طور خلاصه تمام مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک را به صورت زیر میتوان فهرست کرد :

۱- عایق رطوبتی

۲- عایق حرارتی

۳- عایق صوتی

۴- غیر قابل اشتغال

۵- سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت

۶- مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار

۷- مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی

۸- زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه

۹-  سبکی فوق العاده

۱۰- ایمن در مقابل سرقت و زلزله

۱۱- مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان

نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود.

پروفیل پنجره ترمال چگونه است؟

پروفیل پنجره های ترمال بریک, عایق در برابر گرما و سرما هستند. این عمل به وسیله جداسازی قطعات آلومینیوم خارج از داخل توسط ماده ای نارسانا انجام می شود که میزان انتقال گرما یا سرما را از طریق پروفیل پنجره کاهش می دهد. این ویژگی به عنوان “شکست حرارتی” شناخته می شود.

شکست یا عایق حرارتی, یک رزین غیر فلزی یا ماده ای پلاستیکی است که قسمت داخلی پروفیل آلومینیوم پنجره را از قسمت خارجی آن جدا می سازد و این راهکاری برای جلوگیری از انتقال حرارتی و انرژی از طریق قاب پنجره آلومینیومی است.

عایق یا شکست حرارتی به کار رفته در پنجره های ترمال بریک, متشکل از موادی نارسانا یا با قابلیت هدایت اندک می باشند که عملکرد حرارتی در و پنجره های آلومینیوم را بسیار افزایش داده و اتلاف انرژی در ساختمان را به مراتب کاهش می دهد.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کاشان می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.


درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد